Problemy techniczne Shutterstock
#1
Czy możecie wejść na swoje konto w Shutterstock? Ja od rana mam ERROR
Odpowiedz
#2
Nikt nie moze, internal 500 ... Taki SS'owy Pan Gąbka Icon_razz
Odpowiedz
#3
Zauwazylem ze ten internal error jest tylka na tej glownej stronie :
http://submit.shutterstock.com/main.mhtml
... ale juz "glebiej" jest OK ... np. :
http://submit.shutterstock.com/stats.mhtml
Odpowiedz
#4
Teraz już chyba wszystko ok Smile
A tak w ogóle, to im się to zdarza co jakiś czas.
Odpowiedz
#5
Coś dzisiaj Shutterstock jakoś się nie otwiera, coś wiadomo o problemach ?
Odpowiedz
#6
Już działa
Odpowiedz
#7
Nie bardzo działa. Coprawda na stronę wchodzi, ale jak próbowałem się zalogować przed 15 sekundami to lipa jest.Łączenie podwójnego posta
teraz faktycznie ruszył, ale chyba nie działał dłuższą chwilę, bo od wczoraj nic nie sprzedałem.
Odpowiedz
#8
Wczoraj tez mieli problemy techniczne, pewnie wiekszosc z Was dostala korekte "faktury" za lipiec ... normalnie microstock sie konczy Icon_wink
Odpowiedz
#9
Pojawiły się nieznane mi dotąd usterki:
klikam w ikonkę fotki z menu LATEST DOWNLOADS:
ID: 50546905 i otwiera mi się obca fotka Icon_eek ???
sprawdzam w Portfolio fotka jest ale po kliknięciu w fotkę w PF podobny efekt - zupełnie coś innego się pokazuje.
Podobnie z fotką ID: 59158282, świeżo kupiona, a po kliknięciu otwiera się część fotki, co prawda już mojej, ale o zupełnie innej tematyce Icon_eekIcon_eekIcon_eek
Wolę już nie sprawdzać gdzie podobny bałagan mam w PF. Czy ktoś się z takim dziwem już spotkał, czy to znowu na mnie padło Icon_confused ?
pozdr
w
Odpowiedz
#10
Na 50546905 otwierają mi się sadzonki dębu a na 59158282 półki z książkami w księgarni, oczywiście obie pozycje są podpisane Twoją ksywką.
shutterstockistockphotodreamstimefotolia123rfbigstockphotodepositphotos
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości