Powody odrzutów na ShutterStock
(2019-05-04, 22:10:00)malk napisał(a): Chyba tak zrobię, dzięki!

Malowanie domu jest ogolnie przyjete w ang jez krajach jako nie " painting" ale " decorating"

Mozliwe j/w ze slowo "painting" sugeruje namalowany juz obraz
Odpowiedz
yuma2.... to chyba nie jest dobry trop
https://www.shutterstock.com/pl/search?s...e_type=all
Odpowiedz
(2019-05-05, 12:46:27)adalbert74 napisał(a): yuma2.... to chyba nie jest dobry trop
https://www.shutterstock.com/pl/search?s...e_type=all

ok rozumie, ale wpisales fraze a nie jedno slowo a to zmienia postac zapytania jak i znaczenie, painting wall moze oznaczac tylko jedno wiec wyniki sa precyzyjne, sam painting to juz bardziej obraz niz cokolwiek innego. Codzilo mi tylko o to ze w jezyku potocznym malowanie domu wewnatrz to decorating, oczywiscie moze sie to miec nijak to wynikow wyszukiwania na Shutterstock jako ze ogromna wiekszosc fotografow uzywa programow, tlumaczy i innych pomocy przy keywordowaniu, a tylko znikoma czesc zwrotow swojego ojczystego.

To troche jak szukanie cutting edge technology wpisujac tylko cutting, wyniki beda z gola inne
Odpowiedz
Nie, painting ma dokładnie takie samo znaczenie jak malowanie po polsku. Podobnie painter.
Zagadka się niestety rozwiązała. Kratkę na opasce uznali za przypominającą wzór burberry i cała sesja, przynajmniej zdaniem Shuttera leci do kosza Icon_sad
Odpowiedz
(2019-05-05, 22:46:55)malk napisał(a): Nie, painting ma dokładnie takie samo znaczenie jak malowanie po polsku. Podobnie painter.

Ma dwa znaczenia ale nie bede drazyc bo to nie forum jezykowe Icon_cheesygrin

Uda Ci sie usunac/zamazac ta opaske w PS by nie stracic sesji?
Odpowiedz
(2019-05-06, 12:16:25)yuma2 napisał(a): Ma dwa znaczenia ale nie bede drazyc bo to nie forum jezykowe Icon_cheesygrin

Uda Ci sie usunac/zamazac ta opaske w PS by nie stracic sesji?

No właśnie, ma dwa znaczenia. Dlatego na początku podejrzewałam, że jakiś automat interpretuje paint właśnie w kontekście artystycznym. Ale niestety nie był to błąd, tylko ich "czepialstwo". Irytuje mnie to o tyle, że nie jest to jakaś fajna sesja do portfolio, i starałyśmy się dobrać jak najbardziej zwyczajne i nieotrejdmarkowane ciuchy. Przez ten głupi błąd "zmarnowałam" sesję. Na szczęście Adobe jest bardziej wyrozumiałe. 
Więc uważajcie na tą niecną kratę Icon_cheesygrin
[Obrazek: 500_F_265611817_kHFtSEFuRTC1TKNrSvs4RZaInCM2bujC.jpg]
Odpowiedz
Jak już się wszystkiego boimy/czepiamy, my/oni, to taboret wyglada jak doskonale rozpoznawalny model z Ikei... Icon_wink
Odpowiedz
(2019-05-06, 14:09:51)fret napisał(a): Jak już się wszystkiego boimy/czepiamy, my/oni, to taboret wyglada jak doskonale rozpoznawalny model z Ikei... Icon_wink

Oczywiście. Właśnie to mnie denerwuje w tym odrzucie. Każdy wzór ktoś zaprojektował, ale nie wszystkich prawa są tak szanowane. Najwyraźniej koncern Burberry lubi się procesować i się boją.

A przy okazji, jak ktoś wie gdzie znaleźć drewniane niskie drabinki poza Ikeą, to chętnie się dowiem, szukam od lat.
Odpowiedz
Parę dni temu odwalili mi fotę w której opisie i słowach kluczowych było słowo cola. Nie coca cola tylko sam wyraz cola. Wczoraj wysłałem to samo jeszcze raz tylko z opisu i keywordsów usunąłem wyraz cola. Co ciekawe podczas indeksacji na Shutterstock wśród proponowanych słów kluczowych znalazło się słowo cola. Tak więc w końcu słowo cola usunąłem z opisu, a dodałem do słów kluczowych. Dzisiaj fota przyjęta.
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Ban na Shutterstock - powody, konsekwencje oxygenka 130 22 523 2016-10-05, 23:53:42
Ostatni post: himalaya
  Powody odrzutow fotoaloja 32 9 770 2008-03-22, 13:05:29
Ostatni post: rachwal

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości