2018-09-18, 21:50:28
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2018-09-18, 21:52:29 {2} przez adalbert74.)
Nie ma czegoś takiego, jak „tłum, ktory przechodzi" jako commercial...
W każdym przypadku, kiedy masz na zdjęciu rozpoznawalną osobę musisz mieć MR.
W przeciwnym wypadku wchodzi w grę jedynie edytorial - i to też nie zawsze (są obostrzenia związane z imprezami zamkniętymi, gdzie bez dołączonej akredytacji nic nie zdziałasz)
EDIT: nie zauważyłem (na komórce), że yuma2 już odpowiedział i w zasadzie prawie wyczerpał temat.
W każdym przypadku, kiedy masz na zdjęciu rozpoznawalną osobę musisz mieć MR.
W przeciwnym wypadku wchodzi w grę jedynie edytorial - i to też nie zawsze (są obostrzenia związane z imprezami zamkniętymi, gdzie bez dołączonej akredytacji nic nie zdziałasz)
EDIT: nie zauważyłem (na komórce), że yuma2 już odpowiedział i w zasadzie prawie wyczerpał temat.