Liczba postów: 2 078
Liczba wątków: 24
Dołączył: Dec 2012
Reputacja:
39
Miejscowość: Szczecin
2016-08-19, 07:47:12
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2016-08-19, 08:07:04 {2} przez maccio.)
Może się też innym przyda - informacja ze strony Pałacu:
"Photographs of the Schönbrunn site may not be marketed and sold via commercial picture agencies".
Kiedyś nie wiedziałem i wstawiłem nocne zdjęcia z The Rock - niedawno musiałem je skasować ze wszystkich stocków, bo jak ktoś się przyczepi, to można słono za to zapłacić...
Liczba postów: 262
Liczba wątków: 2
Dołączył: Aug 2016
Raczej niedopatrzenie inspektora. U mnie też kiedyś jakiś szyld reklamowy przemycił się ukradkiem.
Liczba postów: 23
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jul 2015
Reputacja:
1
Miejscowość: pod Krakowem
Zdecydowanie niedopatrzenie. Ostatnio musiałem usuwać logo operatora z ledwie widocznej anteny satelitarnej.
Liczba postów: 1 396
Liczba wątków: 18
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
19
Miejscowość: Warszawa
Oki wszystko jasne i jak zwykle podziękował;]
Liczba postów: 368
Liczba wątków: 11
Dołączył: Jun 2016
Reputacja:
6
Miejscowość: Birmingham
Co w tym przykładzie zdjęcia z Allianz byście polecili:
Zamazać napis czy wysłać takie jako editorial?
Liczba postów: 182
Liczba wątków: 0
Dołączył: Dec 2015
Reputacja:
1
Zamazać. Napis tylko jeden i mały - w LR bez śladu zniknie, a zdjęcie fajne i nie ma co ograniczać go do edytoriali.
Liczba postów: 464
Liczba wątków: 3
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
7
Miejscowość: Kraków
Im bardziej rozpoznawalne produkty/marki tym trudniej, aby zaakceptowali je do sekcji komercyjnej. Niektóre produkty nie są przyjmowane nawet jeśli usuniemy loga firm. Dobrym przykładem są samochody marki BMW, samo usuniecie znaczka nic nie da, ponieważ samochód ma swoje rozpoznawalne i zastrzeżone elementy, np grill w kształcie nerki. W przypadku innych samochodów tego problemu nie ma. To samo z produktami apple. Trzeba usuwać przyciski, aby nie naruszały praw autorskich.