Ściana płaczu Shutterstock
Wiele osob zauwazylo podczas swoich doswiadczen ze stockami, ze popularnosc wzrasta, gdy dany material sprzedaje sie regularnie i w krotkich odstepach czasu. Nowe pliki maja na poczatku taryfe ulgowa i przez pierwsze kilka dni po dodaniu sa wysoko w rankingach. Dzieki temu odrobina szczescia moze wywindowac je na szczyt popularnosci, a pech moze sprowadzic na dno.

Nie liczy sie tutaj dlugosc czasu, przez jaki material jest dostepny, ale regularna sprzedaz, ktora dziala jak fala podbijajaca go w gore. Mialem kilka takich wysoko wywindowanych filmow, ktore nagle zniknely z listy popularnosci. Stalo sie tak, poniewaz inny tworca niemal skopiowal moj film i przejal cala popularnosc, ktora wypracowalem. Takie jest zycie.
Odpowiedz
Ja tam nie widzę prostych reguł, ostatnio na adobe zaczął mi się nieżle sprzedawać obrazek, który był hitem na szutrze w 2021. Algorytmy pomieszały się tak, że szuter się obudził i w lipcu wyprzedza adobe o ok. 10%. Chyba szkoda czasu na rozkminy...
Odpowiedz
Przewaga szuterka rośnie. Adobe jest ok, ale przytrafia mi się tam odcięcie prądu na jakiś czas. W sumie r/r na lekkim plusie.
Odpowiedz
Chyba ktoś czyta nasze forum, adobe finiszuje i już prawie 50/50 Icon_cheesygrin
Odpowiedz
Nikt nic nie pisze? Dzieją się ciekawe rzeczy, a tu cisza...
Odpowiedz
3 lata temu mialem w jeden dzien tyle DL co teraz łącznie od 1-9 sierpnia. Bardzo ciekawe rzeczy
Odpowiedz
Agonia Shutterstock-a
Odpowiedz
(2024-08-10, 13:57:20)microship napisał(a): Agonia Shutterstock-a

Raczej nasza - oni w przeciwieństwie do nas nie zarabiają centów...
Odpowiedz
(2024-08-10, 15:50:05)maccio napisał(a): Raczej nasza - oni w przeciwieństwie do nas nie zarabiają centów...

Miliony centów
Odpowiedz
(2024-08-09, 12:08:15)guteksk7 napisał(a): 3 lata temu mialem w jeden dzien tyle DL co teraz łącznie od 1-9 sierpnia. Bardzo ciekawe rzeczy

No niby tak, ale rośnie RPD. Szału brak, ale dramatu też. To nie jest zwykła zmiana algorytmu.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 278 gości