2016-05-30, 09:27:56
A propos MR - pytanie do wyjadaczy.
Gdy przeglądam zdjecia np. Sunny studio, czy innych popularnych stockerow - bardzo czesto klikając zakladke SAME MODEL znajduje zdjecia z kilkunastu sesji zdjęciowych, a nawet z rożnych pór roku...
Jakim cudem?
SH nie jest jakoś szczególnie drobiazgowy, jesli chodzi o daty sesji/podpisu, etc. W przeciwieństwie do np. do iStock, gdzie dostać można szału, gdy różnica daty w exifie a daty w MR przekracza dwa dni - proszą o nowy MR z data odpowiadającą exifowi...
Odnoszę wrażenie, że SH akceptuje bardziej ogólne zakresy dat - ale, czy ktoś z Was to testował?
Czy mozna np. podawac zakres dat dla photo session? Np. Maj 2016 - byłoby to nie tylko oszczędnością czasu przy wysyłce MR ale takze pozwalało kupującym zaprezentować więcej fot z tym samym modelem w jednym miejscu...
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie
(iStock z zakresem np. 10-20/07/2015 przerabiałem - nie przechodzi, pomimo, że rzecz dotyczy moich własnych dzieci, trzeba rozbijać na poszczególne dni... co jest po prostu mega upierdliwe)
Gdy przeglądam zdjecia np. Sunny studio, czy innych popularnych stockerow - bardzo czesto klikając zakladke SAME MODEL znajduje zdjecia z kilkunastu sesji zdjęciowych, a nawet z rożnych pór roku...
Jakim cudem?
SH nie jest jakoś szczególnie drobiazgowy, jesli chodzi o daty sesji/podpisu, etc. W przeciwieństwie do np. do iStock, gdzie dostać można szału, gdy różnica daty w exifie a daty w MR przekracza dwa dni - proszą o nowy MR z data odpowiadającą exifowi...
Odnoszę wrażenie, że SH akceptuje bardziej ogólne zakresy dat - ale, czy ktoś z Was to testował?
Czy mozna np. podawac zakres dat dla photo session? Np. Maj 2016 - byłoby to nie tylko oszczędnością czasu przy wysyłce MR ale takze pozwalało kupującym zaprezentować więcej fot z tym samym modelem w jednym miejscu...
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie
(iStock z zakresem np. 10-20/07/2015 przerabiałem - nie przechodzi, pomimo, że rzecz dotyczy moich własnych dzieci, trzeba rozbijać na poszczególne dni... co jest po prostu mega upierdliwe)