2015-01-23, 17:26:33
Z moich obserwacji wynika ze w Shutterstocku slowa kluczowe, po pewnym czasie ulegaja przestawianiu w oparciu o pewna zasade:
slowa ktore zostaly wpisane przez klienta, znajdujace sie w naszym keywords, prowadzace do sprzedazy sa " u gory" czyli jako najwazniejsze,
sprawdzalem to na podstawie ilosci pobran danego pliku, i Image Gallery Stats, i moich keywords, jako ze zawsze sa alfabetycznie na poczatku bo leca z LightRooma,
po pewnym czasie zdjecie zyskuje na waznosci w danym slowie jesli zostanie kilkakrotnie kupione na jego podstawie i zaczyna sie pokazywac coraz wyzej w wynikach wyszukiwania.
nie wiem czy wyrazilem sie jasno ale staralem sie
slowa ktore zostaly wpisane przez klienta, znajdujace sie w naszym keywords, prowadzace do sprzedazy sa " u gory" czyli jako najwazniejsze,
sprawdzalem to na podstawie ilosci pobran danego pliku, i Image Gallery Stats, i moich keywords, jako ze zawsze sa alfabetycznie na poczatku bo leca z LightRooma,
po pewnym czasie zdjecie zyskuje na waznosci w danym slowie jesli zostanie kilkakrotnie kupione na jego podstawie i zaczyna sie pokazywac coraz wyzej w wynikach wyszukiwania.
nie wiem czy wyrazilem sie jasno ale staralem sie