2013-05-23, 16:34:12
Mówią, że spacer czasem pomaga w pracy, więc wyszłam, przyszłam i faktycznie! Shutterstock działa!
Problemy techniczne Shutterstock
|
2013-05-23, 16:34:12
Mówią, że spacer czasem pomaga w pracy, więc wyszłam, przyszłam i faktycznie! Shutterstock działa!
2013-05-23, 16:52:35
U mnie też zmartwychwstał
2013-05-23, 21:01:00
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-05-23, 21:03:46 {2} przez irontrybex.)
Generalnie nie wiem co się stało, ale przez ostatnie 6 dni nie sprzedało mi się ani jedno zdjęcie. Pomimo tego, że jestem stockowym "ogórkiem" to jednak tych kilka dl dziennie było. Przeszukałem nawet pocztę czy nie zaginął gdzieś mail o zablokowaniu konta czy coś, ale nic takiego nie ma. Ma ktoś jeszcze jakieś problemy z naliczaniem? Kilka dni mnie nie było i widzę, że jakiś czas temu Nightman pisał o jakiś problemach z naliczaniem.
2013-05-24, 14:38:39
Widzieliście ten komunikat?
"Za 12 godzin strona Shutterstock będzie tymczasowo niedostępna w związku z zaplanowanymi pracami konserwacyjnymi. Przepraszamy za problemy. "
2013-05-24, 14:47:47
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-05-24, 14:51:01 {2} przez Ariene.)
Oł, a gdzie takie newsy się pokazują? Bo jeżeli na głównej profilu fotografa, to u mnie brak...
Na weekend to oni sobie mogą zamykać Byleby od wtorku stali równo na nogach :p
2013-05-24, 14:48:31
Na stronie sprzedażowej
2013-05-24, 14:53:18
Dzięki, podwójnie odświeżanie dopiero pomogło... Dobrze, że ktoś tu czuwa
2013-06-27, 16:53:06
Czesc Wszystkim
Nie wiem czy to właściwy temat do tego wątku, ale nie znalazlem lepszego. Szukam odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Po zarejestrowaniu się Shutterstock i zaladowaniu 10 fotek, na stronie wyswietlil sie komunikat ze za 4 dni robocze powinienem dostac odpowiedz od firmy czy zaakceptowano moje zdjecia. Okna na zalogowanej stronie nie moge zmienić. Mogę albo sie wylogowac albo zmienic jezyk (tylko taie opcje). Problem jednak w Tym ze 4 dni robocze trwaja juz ze 4-5 miesiece i nic w tej kwesti sie nie zmienilo. Za kazdym razem po zalogowaniu wyswietla sie ten sam komunikat. Co by tu zrobić zeby bylo dobrze i proces kwalifikacji (lub cokolwiek )ruszyłoł z miejsca? Z góry dzięki Pozdrawiam Radek Kozik
2013-06-27, 18:12:47
Napisz do ich supportu. z pewnością rozwiążą Twój problem. Na dole masz 'resources -> contact us" Powinno pomóc
2013-06-27, 21:57:58
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|