Photogenica
#51
Do Veer też sobie napisałem z zapytaniem o co chodzi?, podając namiar na Photogenica. Od znamienitej agencji z Polski odzewu nie ma. Podejmę jeszcze ze trzy próby i wybiorę się do prokuratury. Mam nadzieję, że nie będzie takiej potrzeby, ale jeśli taka potrzeba zajdzie, to się z przyjemnością przejdę.
Odpowiedz
#52
Przypomina mi się powiedzenie "Sąd sądem a sprawiedliwość musi być po naszej stronie" Icon_wink A może przed podjęciem tak drastycznych kroków (prokuratura, CBA FBI) warto zadzwonić do Photogenica zamiast słać im maile, które lądują w koszu. Może się okazać, że działają we współpracy z innym stockiem a my poniekąd zgodziliśmy się na taką współpracę zawierając z tym pierwszym umowę. Polecam Koledze namiar na telefony
http://photogenica.pl/info/kontakt/
Sam mam u nich zdjęcia nie do końca wiedząc skąd oni je mają, w przyszłym tygodniu dryndnę do nich z kilkoma pytaniami w tym z pytaniem czy autor zdjęcia dostaje, jeśli tak to jaki % kasy za ewentualną sprzedaż zdjęcia.

(2011-02-17, 14:59:05)KAPA napisał(a): Do Veer też sobie napisałem z zapytaniem o co chodzi?, podając namiar na Photogenica. Od znamienitej agencji z Polski odzewu nie ma. Podejmę jeszcze ze trzy próby i wybiorę się do prokuratury. Mam nadzieję, że nie będzie takiej potrzeby, ale jeśli taka potrzeba zajdzie, to się z przyjemnością przejdę.
Odpowiedz
#53
Mi odpisali że posiadają zgodę na dystrybucję moich zdjęć od 123rf.
Odpowiedz
#54
przecież napisałem, że podejmę jeszcze próby rozwiązania tej sytuacji. Czekam na odpowiedź, w tygodniu poślę maila do Veer i do Photogenica raz jeszcze, dzięki za telefony, również do nich zadzwonię. Przyjmuję taką opcję, że zaciągnęli fotki z Veer legalnie, tyle tylko, że Veer nie jest obecnie w posiadaniu moich fotografii a co za tym idzie nie posiada również praw do ich rozpowszechniania. Rozstaliśmy się 09.08.2010, wtedy zostały usunięte moje fotografie. Nie widzę podstaw by Photogenica oferowała moje fotografie jeśli nie ma ich ten, od kogo te fotografie zaciągnęli. Nie podniecam się, spróbuję tę sprawę wyjaśnić i nie zawaham się pójść tam gdzie napisałem, że pójdę, jeśli normalne środki zawiodą.
Odpowiedz
#55
Trzeba walczyć o swoje, bo i tak nas wyzyskują jak tylko mogą, swoim poprzednim postem chciałem raczej pomóc a nie wzruszać Kolegę. Trzymam za Ciebie kciuki i podziel się z nami co wskórałeś. Faktycznie skoro nie masz u nich zdjęć od pół roku to dawno powinny one zniknąć z partnerskich banków w tym i z Photogenica.
Odpowiedz
#56
Już myślałem, że usunęli, ale nie, zmienili wyszukiwanie już nie działa: ##nick, teraz trzeba wpisać: $$nick. Icon_lol

chociaż jak szukam bez "dolarów", wpisuję np. Gdańsk z kreseczką, bez kreseczki, z dużej czy z małej literki to się już moich fotek doszukać nie mogę i dalej nie wiem co o tym myśleć. Na maila nie ma odpowiedzi, w tygodniu będę ich męczył dalej.
Odpowiedz
#57
Może zadzwoń i poproś o sprawdzenie spamu, zdarza się, że maile tam kończą, czasem przypadkiem, czasem mniej przypadkowo Icon_wink
Niemniej, jeśli dalej tak będzie, to opinia niezbyt dobra się rodzi...
Odpowiedz
#58
oczywiście, że zadzwonię, dokładniej spojrzałem, 163 fotki u nich wiszą nie wiedzieć czemu. Tak sobie myślę na głos Icon_wink może to linki do Veer, a może to są fizycznie fotki, w takim razie jeśli Photogenica zassała fizyczne fotki to chyba powinienem od Veer dostać kasę prawda?, Jeśli to linki, to po co im linki w próżnię i najciekawsze, jeśli się te fotki na Photogenica sprzedadzą to kto dostanie kasę?, Photogenica?, Veer?, w jaki sposób Veer mi tę kasę przekaże, skoro nie będzie w stanie tej kasy przypisać do żadnego z moich zdjęć, ponieważ tych zdjęć od ponad pół roku nie posiada? Generalnie jest kwas i muszę sprawę wyjaśnić.
Odpowiedz
#59
wypada poinformować, to informuję. Dodzwoniłem się, odbyłem całkiem rzeczową i miłą rozmowę, dostałem odpowiedź na drugiego maila z przeprosinami za brak odpowiedzi na pierwszego. Sprawa została wyjaśniona, fotki z Photogenica zniknęły.
Odpowiedz
#60
To może jeszcze ja tylko szybko do Was odpiszę, że współpracę z firmą Photogenica zakończyłem z dniem 31.09.2010 r. i teraz dopiero zerknąłem, że nikt z firmy dalej nie kontynuował odpowiedzi na Wasze pytania.

Mam nadzieję, że wszelkie wątpliwości uda Wam się z nimi wyjaśnić. Z własnego doświadczenia wiem, że najlepszy będzie kontakt telefoniczny.

Pozdrawiam i życzę samych pięknych zdjęć i wysokich prowizji w stockach Smile
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości