2021-03-08, 15:04:40
Ściana płaczu Shutterstock
|
2021-03-09, 10:24:56
(2021-03-07, 17:18:10)maccio napisał(a): U mnie działa wszystko poza sprzedażą... Wiecie może co zmienić w ustawieniach przeglądarki, by strony z konkretnymi zdjęciami (dla kupujących) wyświetlały się po angielsku? U mnie jak daje na English w prawym dolnym rogu, to ładuje się ciągle polski (jak dam hiszpański, niemiecki czy inne języki, to zmienia się prawidłowo). Znalazłem rozwiązanie, może się komuś przyda. W ustawieniach Firefoxa (nie na stronie szitera) trzeba zmienić język na angielski (ale wtedy całe menu, powiadomienia itd., będą po ang). Za to można dzięki temu zobaczyć kolejny fantastyczny pomysł szitera - testują jak AI szacuje jakość naszych zdjęć i wystawia oceny: https://forums.submit.shutterstock.com/t...ty-rating/
2021-03-09, 11:28:40
w chromie nie widać
![]()
2021-03-09, 17:01:33
Serio, to co dzisiaj przeczytałem woła o pomstę do nieba. Dostałem wiadomość od Shutterstock po przeczytaniu której zapłakałem, ale ze śmiechu.
W skrócie pytają mnie czy wyślę zdjęcie, które posiadam na Adobe Stock na Shutterstocka bo klient chce je tam kupić (czyżby im się już pod dupą paliło, i dbają o klienta?). Jakby tego było mało okazało się, że owe zdjęcie było w moim portfolio na Shutterstock, ale usunęli je w 2019 bo naruszało ich regulamin, hahahahah teraz im pasuje bo mogą zarobić. Co za burdel na kółkach masakra.
2021-03-09, 17:10:49
2021-03-09, 18:03:43
To klient napisał do supportu SS, że chciałby "takie" zdjęcie i wysłał im link do Twojego zdjęcia na innej agencji? WTF ze strony klienta i WTF ze strony SS, że coś takiego podchwycili i Cię poprosili.... tylk dlaczego nie kupił go na AS? inne warunki licencyjne tam mają? W sumie nigdy od strony klienta na to nie patrzyłem
![]()
2021-03-09, 18:28:55
Dokładnie, dostałem od Shutterstock contributor support emaila z linkiem do mojego zdjęcia na adobe stock, z dopiskiem czy mogę je zuploadowac na Shutterstock bo klient chce je tu kupic haahhah.
Pewnie taniej na Shutterstock kupic.
2021-03-09, 19:10:31
To wygląda na żart ale chyba żartem nie jest.
2021-03-09, 19:37:05
dlatego warto miec swoje dane w bio - wtedy klient pisze do Ciebie a nie do supportu.
poza tym nie widze w tym nic dziwnego-jesli ktos ma abonament na Shutterstock i nie chce wydawac kasy na OD na adobe to co w tym zlego |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 35 gości