Ściana płaczu Shutterstock
Swoja droga, to portale typu Pexels, Artgrid.io, robia krecią robote... Dziwne tylko, ze na darmowe stokownie wysylane sa filmy calkiem porzadnej jakosci. Jak komus kto je robi moze sie to kalkulowac????
Odpowiedz
Z ciekawości, jaka kwota miesięczna ze stocków by Was satysfakcjonowała, aby zajmować się tylko tym?
Zapraszam na Instagram
shutterstockistockphotodreamstimefotoliadepositphotos
Odpowiedz
Sugerujesz, że moja ciekawość jest mniejsza? Zacznij od siebie Icon_wink
Odpowiedz
Dla mnie w przeliczeniu na PLN od 8tys w górę Smile
Zapraszam na Instagram
shutterstockistockphotodreamstimefotoliadepositphotos
Odpowiedz
To ja mam mniejsze wymagania, 2k$ wystarczy na bieżące potrzeby Smile
Odpowiedz
dla mnie $1.5k i nie zajmuje sie niczym albo $4k i zajmuje sie tylko stockami , no i wiadomo licze ze dolar po 5 zeta
Odpowiedz
Dla mnie ważniejszy od samej kwoty jest trend zarobkowy; gdyby był stale wzrostowy spokojnie poświeciłbym się temu w 100% przy 4K pln, gdyby był constans musiałoby być 6k pln, niestety od dłuższego czasu jest spadkowy więc żadna kwota nie wchodzi w grę Icon_sad
Odpowiedz
(2020-09-01, 19:02:03)Tomek De napisał(a): No ja właśnie po 15 latach tego wiatru w (siwych już) włosach podpisałem cyrograf na razie na okres próbny.

Dziś na stockach albo jesteś top albo wciągasz okruchy spod stołu, chyba tak to działa, nie wiem zresztą, nic już nie wiem, firma która własnie mnie zatrudniła na stanowisko grafika pracuje na pełnych obrotach, ze stocków czerpią na potęgę więc nadal zapotrzebowanie jest, trzeba tylko spełnić jeden drobny warunek - byc najlepszym

żeby nie było ja ciągle staram się być, aktualnie robię rendery, niektóre obiektywnie takie juz jakości na prawdę dobrej, wiec zobaczymy, jak sie uda to powkurzam Was za jakiś czas screenami mylionów downloadów

na razie klienci nawet to kupują na szuterze, wow - ale wyczyn w dzisiejszych czasach nowości schodzo ? a no schodzo - właśnie na jednym zarobiłem 11 centów - nie bardzo wiem tylko jakie z tego mam wyciągnąć wnioski Icon_cheesygrin bo póki co tylko płacz, zdjęć juz bym nie dał rady z taka motywacją robić, kupować specjalnie graty, pałować się w photoshopie w obróbką ... do 3D wracam po latach, więc robię w ramach treningu z nowym softem - przynajmniej tak sobie wmawiam

W czym robisz rendery? Sam zastanawiam się nad tego rodzaju aktywnością artystyczną. A może to będzie początek dobrego gruntu na pracę na etacie. Bo niestety stoki nie rokują pozytywnie.
Odpowiedz
(2020-09-04, 00:28:07)SHaiith napisał(a): W czym robisz rendery?

W Blenderze. Bardzo dobry soft, praktycznie niczym już nie ustępujący czołowym komercyjnym produktom a darmowy i ze sporą bazą wiedzy na YT.
Natomiast pod kątem nauki do pracy na etacie jako grafik 3D jednak warto poznać najbardziej popularne komercyjne narzędzia, i tu temat jest trochę bardziej złożony niż w przypadku grafiki 2D bo pod terminem 3D mieści się szeroki wachlarz zastosowań a każde ma preferowane narzędzie. I tak np. w archivizach dominuje 3Dsmax a np. animacjach Maya ... generalnie temat rzeka, jednakże podstawy, operacje na bryłach, modyfikatory są takie same wszędzie i przejście na inny program dla obytego w temacie grafika nie jest już takie trudne, kwestie przestawienia się na inny interface i czasem inne nazewnictwo operacji
Ja zainteresowałem się wizualizacjami produktowymi i do nich Blender jest absolutnie wystarczający. Programy komercyjne 3D sa niestety drogie chociaż ostatnio Autodesk wypuścił wersję 3Dsmaxa tzw. Indie która kosztuje ok. 1500 pln / rok więc śmiesznie tanio w stosunku do regularnej ceny, sa tam różnice w licencjach i dotyczą budżetów projektowych do których wykorzystujemy program.
Odpowiedz
(2020-09-05, 14:58:47)Tomek De napisał(a): W Blenderze. Bardzo dobry soft, praktycznie niczym już nie ustępujący czołowym komercyjnym produktom a darmowy i ze sporą bazą wiedzy na YT.
Natomiast pod kątem nauki do pracy na etacie jako grafik 3D jednak warto poznać najbardziej popularne komercyjne narzędzia, i tu temat jest trochę bardziej złożony niż w przypadku grafiki 2D bo pod terminem 3D mieści się szeroki wachlarz zastosowań a każde ma preferowane narzędzie. I tak np. w archivizach dominuje 3Dsmax a np. animacjach Maya ... generalnie temat rzeka, jednakże podstawy, operacje na bryłach, modyfikatory są takie same wszędzie i przejście na inny program dla obytego w temacie grafika nie jest już takie trudne, kwestie przestawienia się na inny interface i czasem inne nazewnictwo operacji
Ja zainteresowałem się wizualizacjami produktowymi i do nich Blender jest absolutnie wystarczający. Programy komercyjne 3D sa niestety drogie chociaż ostatnio Autodesk wypuścił wersję 3Dsmaxa tzw. Indie która kosztuje ok. 1500 pln / rok więc śmiesznie tanio w stosunku do regularnej ceny, sa tam różnice w licencjach i dotyczą budżetów projektowych do których wykorzystujemy program.

Dzięki za wskazówki. Będę badał temat. Moje jedyne doświadczenie w grafice 3D to wieki temu sporo rzeczy robiłem w OpenGL. Ale to zabawa od zera.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 401 gości