2019-04-15, 17:47:15
(2019-04-15, 16:38:24)yuma2 napisał(a): klient wpisze fraze z literowka i voila! w wyszukiwarce tylko moje zdjecia
literówki maja sens jeśli są naturalne, dlatego jest masa stron z niczym innym tylko z celowym błędem w nazwie strony aby się często wyświetlała a potem szły z niej przekierowania. Mając 500 zdjęć tej samej ulicy warto każdą z nich odrobinę inaczej opisać celowo dodając kupkę błędów. Ale nie jestem na tym etapie. Ja po pół roku jestem na etapie poprawnego opisu, niepoprawne będę wstawiał potem. Uznałem, że w opisach były błędne założenia więc poprawiam korzystając z informacji zwrotnych tego co mi się sprzedało a było marniejsze od tego co się nie sprzedało. Banalny przykład, sprzedały mi się polskie plaże ale tylko te gdzie była w opisie nazwa miejscowości, tam gdzie zapomniałem dopisać plik nieruszany chociaż obraz ciekawszy. Okazuje się, że konkret choćby nieprawdziwy zawsze lepiej będzie się pozycjonował, może to nie jest szczególnie odkrywcze, ale błąd błędem poprawić trzeba, nie wyślę następnych plaż aby tylko leżały sobie tylko świadomie opisane