2011-11-30, 16:43:37
Niestety ale wszystkie te ostatnie błędy na stokach mają u nich bardzo niski priorytet naprawy, bo nie wpływają bezpośrednio na zarobek agencji.
Jeśli coś nie działa po stronie sprzedaży subskrypcji lub kredytów, to jest naprawiane biegiem. Ale jeśli jakiś błąd dotyczy współpracy z dostawcami, to nie ma dla nich dużego znaczenia.
Nawet jeśli na Shutterstock zginie im 100.000 zdjęć i pojawi się dopiero po tygodniu, to jaki to problem dla agencji ? Żaden. Klient może nadal wybierać spośród 17.000.000 plików i na pewno znajdzie coś interesującego.
A jeśli chodzi o ginące sprzedaże, to przy większym wolumenie nikt nie jest w stanie tego śledzić. Ale ja raczej czegoś takiego nie zauważyłem.
Jeśli coś nie działa po stronie sprzedaży subskrypcji lub kredytów, to jest naprawiane biegiem. Ale jeśli jakiś błąd dotyczy współpracy z dostawcami, to nie ma dla nich dużego znaczenia.
Nawet jeśli na Shutterstock zginie im 100.000 zdjęć i pojawi się dopiero po tygodniu, to jaki to problem dla agencji ? Żaden. Klient może nadal wybierać spośród 17.000.000 plików i na pewno znajdzie coś interesującego.
A jeśli chodzi o ginące sprzedaże, to przy większym wolumenie nikt nie jest w stanie tego śledzić. Ale ja raczej czegoś takiego nie zauważyłem.