2024-02-19, 14:18:25
Dzięki - potwierdzam. Dostanę zwrot w przeciągu 5-7 dni.
Na przyszłość - jeśli nie macie aktywnego przycisku do "wbicia" nowego kodu ( u mnie nie było) - to najlepiej od razu napisać do nich na czacie.
U mnie po kliknięciu w niebieski baner z informacja o kodzie - i zatwierdzeniu wybranego planu - plany po prostu się zdublowały.
Logicznym było w takiej sytuacji anulować ten płatny - ALE - i tu uwaga - pojawiło się ostrzeżenie o opłacie karnej (około 59$ - cancellation fee). Na czacie wszystko poszło gładko - anulowałem ZA ICH POŚREDNICTWEM ten stary plan - i otrzymałem zapewnienie, że opłata za ostatni miesiąc zostanie zwrócona
Na przyszłość - jeśli nie macie aktywnego przycisku do "wbicia" nowego kodu ( u mnie nie było) - to najlepiej od razu napisać do nich na czacie.
U mnie po kliknięciu w niebieski baner z informacja o kodzie - i zatwierdzeniu wybranego planu - plany po prostu się zdublowały.
Logicznym było w takiej sytuacji anulować ten płatny - ALE - i tu uwaga - pojawiło się ostrzeżenie o opłacie karnej (około 59$ - cancellation fee). Na czacie wszystko poszło gładko - anulowałem ZA ICH POŚREDNICTWEM ten stary plan - i otrzymałem zapewnienie, że opłata za ostatni miesiąc zostanie zwrócona