Liczba postów: 953
Liczba wątków: 11
Dołączył: Oct 2014
Reputacja:
19
Miejscowość: Poznań
Dzięki - potwierdzam. Dostanę zwrot w przeciągu 5-7 dni.
Na przyszłość - jeśli nie macie aktywnego przycisku do "wbicia" nowego kodu ( u mnie nie było) - to najlepiej od razu napisać do nich na czacie.
U mnie po kliknięciu w niebieski baner z informacja o kodzie - i zatwierdzeniu wybranego planu - plany po prostu się zdublowały.
Logicznym było w takiej sytuacji anulować ten płatny - ALE - i tu uwaga - pojawiło się ostrzeżenie o opłacie karnej (około 59$ - cancellation fee). Na czacie wszystko poszło gładko - anulowałem ZA ICH POŚREDNICTWEM ten stary plan - i otrzymałem zapewnienie, że opłata za ostatni miesiąc zostanie zwrócona
Liczba postów: 20
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2023
Reputacja:
0
Miejscowość: Polkowice
Witam
otrzymałem kod na aplikację Creative Cloud i mam pytań kilka.
to jest na rok i po roku automatycznie wygasa ,czy trzeba pisać do nich?, aby nie przeszło na plan płatny.
plan fotograficzny Creative Cloud (20 GB) co to te 20 GB ?