Zmiana adresu e-mail - kradzież konta?
#1
Witam serdecznie,
Dzisiaj dostalem e-mail
"Hi,

This email is to inform you that your account information below has recently been changed:

"Email Address" was changed from "robotb@o2.pl" to "sijojon49@yahoo.com"

If you did not make these changes, please contact Shutterstock Support immediately.

Regards,
Shutterstock Support"

Oczywiscie haslo zostalo zmienione odrazu pisze e-mail do supportu co dalej robic?
Odpowiedz
#2
Na to wygląda... Zmień czym prędzej hasło na mooooccnnneeee i opisz zdarzenie supportowi! Daj znać jak sprawa się rozwija. Mi ostatnio włamano się na gmaila, mimo że hasło mam delikatnie mówiąc skomplikowane.
Odpowiedz
#3
To chyba plaga bo miałem tez na gmailu włam dwa tygodnie temu...
Odpowiedz
#4
Sprawdźcie sobie komputer dobrym antywirusem i spybotem z http://www.safer-networking.org, bo możecie mieć trojana i zmiana hasła nic nie pomoże, a najlepiej z formatujcie komputer bo trojan może być trudny do wykrycia. A jak sprawdzacie pocztę przez smartphona to też uważajcie bo są trojany i na komórki.
Odpowiedz
#5
4 stocki, weic raczej to nie przypadek. Zadne ze stockow od rana nie odpowiedzial. Do wszystkich stockow wyslalem e-mail, wraz z wytlumaczeniem i zdjeciem dowodu osobistego zobaczymy jak sie sprawa rozwiaze.
Odpowiedz
#6
No i się zabrałem i pozmieniałem wszystkie hasła. Takie historie motywują.
Odpowiedz
#7
Powodzenia robootb w wyjaśnianiu sprawy.
Ja po przeczytaniu wątku "rankingu fotografów" na Dreamstime też pokomplikowałem hasła, mimo, że zawsze stosuje dość "zagmatwane" hasła. Do tego trzeba starać się być cały czas czujnym a to już nie jest takie łatwe :/
Odpowiedz
#8
Witam serdecznie
Fotolia odezwala sie jako pierwsza. Dziękuje Panu Michałowi Szylar za szybką reakcje. Do dzis nie wiem jak do faktu doszlo, ale reakcja na fotoli byla bardzo szybka co mnie zdziwilo telefoniczny kontakt nawet po mimo starego numeru telefonu tylko pogratulowac i podziekowac supportowi. Sprawa pozytywnie rozwiazana.

SS dalej czekam na ich kontakt nie ukrywajac bardzo mi zalezy na odzyskaniu tam konta. ze wzgledu na to ze jest juz 13 pazdzernik. 2 dni i dalej brak odpowiedzi napisalem juz 2 e-maile nie zbyt ciekawie czy ktos mial jakis kontakt wczesniej z supportem jak u nich reakcja.

Pozdrawiam Robootb
Odpowiedz
#9
Do mnie piszą ostatnio z suportu w sprawie Catalog Managera. Odpisują z dnia na dzień ok 19-20 czasu polskiego. Sprawdź PW Smile
Odpowiedz
#10
SS odpisują stosunkowo szybko, powinieneś mieć już odpowiedź, albo chociaż informację, że podjęli działania.
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Kradzież zdjęć z Shutterstock muzzyco 59 29 549 2022-07-01, 10:47:04
Ostatni post: fret
Icon_question Zmiana konta wasilewsk.studio 10 7 234 2020-03-10, 00:41:00
Ostatni post: simpson33
  Mail o wypłacie z dziwną datą Tomek De 8 3 941 2019-05-08, 11:53:48
Ostatni post: fret

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości