Liczba postów: 1 838
Liczba wątków: 29
Dołączył: Sep 2008
Reputacja:
14
Miejscowość: Warszawa/ R-N
Na to wygląda... Zmień czym prędzej hasło na mooooccnnneeee i opisz zdarzenie supportowi! Daj znać jak sprawa się rozwija. Mi ostatnio włamano się na gmaila, mimo że hasło mam delikatnie mówiąc skomplikowane.
Liczba postów: 2 626
Liczba wątków: 39
Dołączył: Feb 2008
Reputacja:
11
Miejscowość: Polska
To chyba plaga bo miałem tez na gmailu włam dwa tygodnie temu...
Liczba postów: 738
Liczba wątków: 53
Dołączył: Oct 2007
Reputacja:
9
Miejscowość: Gliwice
4 stocki, weic raczej to nie przypadek. Zadne ze stockow od rana nie odpowiedzial. Do wszystkich stockow wyslalem e-mail, wraz z wytlumaczeniem i zdjeciem dowodu osobistego zobaczymy jak sie sprawa rozwiaze.
Liczba postów: 2 626
Liczba wątków: 39
Dołączył: Feb 2008
Reputacja:
11
Miejscowość: Polska
No i się zabrałem i pozmieniałem wszystkie hasła. Takie historie motywują.
Liczba postów: 738
Liczba wątków: 53
Dołączył: Oct 2007
Reputacja:
9
Miejscowość: Gliwice
Witam serdecznie
Fotolia odezwala sie jako pierwsza. Dziękuje Panu Michałowi Szylar za szybką reakcje. Do dzis nie wiem jak do faktu doszlo, ale reakcja na fotoli byla bardzo szybka co mnie zdziwilo telefoniczny kontakt nawet po mimo starego numeru telefonu tylko pogratulowac i podziekowac supportowi. Sprawa pozytywnie rozwiazana.
SS dalej czekam na ich kontakt nie ukrywajac bardzo mi zalezy na odzyskaniu tam konta. ze wzgledu na to ze jest juz 13 pazdzernik. 2 dni i dalej brak odpowiedzi napisalem juz 2 e-maile nie zbyt ciekawie czy ktos mial jakis kontakt wczesniej z supportem jak u nich reakcja.
Pozdrawiam Robootb
Liczba postów: 1 838
Liczba wątków: 29
Dołączył: Sep 2008
Reputacja:
14
Miejscowość: Warszawa/ R-N
SS odpisują stosunkowo szybko, powinieneś mieć już odpowiedź, albo chociaż informację, że podjęli działania.