2008-03-23, 21:51:39
Ja troche wyzej juz napisalem jak to bylo u mnie. Zapraszam teraz nastepne osoby, niezaleznie czy "ekskluzywne" czy nie. Smialo, nie chodzi o zadne popisy kto lepszy!
Proponuje tez zamiast procentu wzrostu, ktory jak widac nie zawsze jest miarodajny, stosowac prosty stosunek procentowy ogolnej ilosci Downloads danego fotografa (jesli ktos dziala w kilku stockach, to oddzielnie dla kazdego stocku), do ilosci zdjec jakie w sumie ma w danym stocku.
Czyli: ogolna ilosc zaladowan osiagnieta w danym stocku, dzielona przez ogolna ilosc zdjec posiadanych w tym stocku. Czyli ile razy srednio zaladowalo sie kazde nasze zdjecie.
Taki wspolczynnik jest bardziej uniwersalny i funkcjonuje zarowno w przypadku poczatkujacych jak i starszych stokowiczow.
Ja, chcac sie z kims prywatnie porownac, zawsze stosuje ten prosty sposob.
Im wiecej osob poda swoj wynik tym pelniejsza informacje o tym co, gdzie, w jakiej sytuacji osiagaja inni.
Mysle, ze szczegolnie mlodsi stockowicze powinni byc tym rodzajem ankiety zainteresowani, ale nie tylko. W koncu kazdy chcialby wycisnac ze swoich zdjec jak najwiecej.
Proponuje tez zamiast procentu wzrostu, ktory jak widac nie zawsze jest miarodajny, stosowac prosty stosunek procentowy ogolnej ilosci Downloads danego fotografa (jesli ktos dziala w kilku stockach, to oddzielnie dla kazdego stocku), do ilosci zdjec jakie w sumie ma w danym stocku.
Czyli: ogolna ilosc zaladowan osiagnieta w danym stocku, dzielona przez ogolna ilosc zdjec posiadanych w tym stocku. Czyli ile razy srednio zaladowalo sie kazde nasze zdjecie.
Taki wspolczynnik jest bardziej uniwersalny i funkcjonuje zarowno w przypadku poczatkujacych jak i starszych stokowiczow.
Ja, chcac sie z kims prywatnie porownac, zawsze stosuje ten prosty sposob.
Im wiecej osob poda swoj wynik tym pelniejsza informacje o tym co, gdzie, w jakiej sytuacji osiagaja inni.
Mysle, ze szczegolnie mlodsi stockowicze powinni byc tym rodzajem ankiety zainteresowani, ale nie tylko. W koncu kazdy chcialby wycisnac ze swoich zdjec jak najwiecej.