Liczba postów: 732
Liczba wątków: 11
Dołączył: Nov 2007
Reputacja:
6
Miejscowość: Warszawa
alez ja nie czepiam sie ich "centralnosci" bardziej czepiam sie tego ze gl. temat został bez wyraznego powodu uciety w polowie (ja jako głupi ogladacz nie zastanawiam sie czy tam był płot czy nie, ja traktuje to jako gotowy produkt i zapewniam cie ze nikt nie pochwali cie za to ze pozbyles sie balaganu na dole a opierdzeli za kadr) 2 czesc kadru wypelnia nicość - konkretnie na tych zdjeciach to poprostu to nie gra. widziałem prace kadrowane w podobny sposob ale tam to jakos grało.
Liczba postów: 353
Liczba wątków: 57
Dołączył: Oct 2007
Reputacja:
4
Miejscowość: Poland
2007-12-29, 13:24:33
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2007-12-29, 13:27:27 {2} przez zegarmistrz.)
Trójka, mz niezbyt ciekawa, jest masa kropelek na stockach - a ta niczym sie nie wyróżnia, kadr slaby, odbite kropelki wyglądają (na pełnym ekranie) jak paprochy.
Liczba postów: 227
Liczba wątków: 15
Dołączył: Dec 2007
Reputacja:
2
Miejscowość: Warszawa
co do zdjęcia 3 zgadzam się z zegarmistrzem
i kontrast spadł ci na zdjęciu - załóż węższą i dłuższą osłonkę na obiektyw
Liczba postów: 148
Liczba wątków: 7
Dołączył: Jan 2008
Reputacja:
0
Miejscowość: Polska
Faktycznie, balans bieli do kitu. Poza tym zrobiłbym je w pionowym kadrze i podszedł nieco bliżej. Cień jest ostry (chyba jedna lampa i to ta wbudowana w aparat - to stanowczo za mało). Poza tym tło wygląda jak papier offsetowy, w dodatku pomięty. Taki papier w cieniach pokazuje swoją fakturę, co widać na tym zdjęciu właśnie w cieniu. Lepszy jest wg mnie powlekany karton, albo kreda mat 200 - 300 g/m^2. I usuń syfki w okolicach soczewki.
Początki są trudne, ale życzę powodzenia.
Liczba postów: 115
Liczba wątków: 6
Dołączył: Oct 2007
Reputacja:
0
Miejscowość: Mississauga, Ontario
Odpowiadając na Twoje pytanie, o cień:
Żaden. Robiąc zdjęcia do stocków musisz myśleć nie jak fotograf, ale jak grafik. Zrobienie cienia w programie graficznym to jest chwila, natomiast jego usunięcie zajmuje już trochę więcej czasu. Dlatego staraj się zawsze "dostarczać" grafikom zdjęcia obiektów bez cieni czy innych "atrakcji", które wg. Ciebie podniosą atrakcyjność fotki. Najlepiej w fotkach izolowanych obiektów umieszczać dodatkowo ścieżki.