Problemy z rejestracja
#11
Witam Całkiem nie dawno założyłem konto na Fotolia i własnie wszystko super gdyby nie tajemniczy e-mail od administracji Może mi ktoś pomoże rozszyfrować o co im chodzi.
O to jego treść:
Hello,

We have some good news for you. The Fotolia team has validated your *********** account.

If you deposited photographs, our team will quickly begin to review your images.

At any time you can easily modify your personal information; however, our team must validate each modification.

You have been granted access to our affiliation program. This program allows you to recommend Fotolia to your friends and share in the rewards from those who purchase and sell photos. You will earn 10% when your affiliates sell a photograph and 15% when they purchase a photograph. To learn more click on the Affiliation tab under your member home page.

Please feel free to contact us if you have any questions.

This email has been sent to you by Fotolia. If you do not wish to receive these emails, please modify your profile by clicking here
Odpowiedz
#12
Zatwierdzili Twoje konto, możesz zacząć wysyłać zdjęcia, nie będę całości tłumaczyć, ale nie masz się czym martwić wszystko jest ok.

A ostatnie zdanie znaczy dosłownie, że jeśli nie chcesz otrzymywać takich e-maili to musisz to zmodyfikować w swoim profilu. Swoją drogą bez angielskiego będzie Ci trochę ciężko na stokach, mimo że kilka z nich wprowadziło już język polski.
Odpowiedz
#13
Pozwolę sobie odgrzać wątek. Ponieważ również miałem :
"It appears there might be a problem with your account. Your account acria was not validated because important information seems to be missing or incorrect (name, addresses, phone number, etc.)."
Informacja dla potomnych:
mimo, że w profilu telefon nie jest zaznaczony jako wymagany, dopiero po podaniu telefonu kontaktowego otrzymałem:
"Fotolia - Account validated"
Odpowiedz
#14
Witam, jakiś czas temu zarejestrowałem się na Fotolii, uzupełniłem wszystkie dane :formularz, zdjęcie ID, formularz podatkowy, w statusie strefy członkowskiej mam informacje że dane są kompletne, ale kropka dalej pali się na żółto, zadzwoniłem na informacje fotolii i dowiedziałem się ,że dane się zgadzają, ale muszę zatwierdzić email rejestracyjny który mi Fotolia wysłała, z tym że już taki email zatwierdziłem, klikałem więc wielokrotnie na ponowne wysłanie mail'a z możliwością potwierdzenia rejestracji, ale nic nie przychodzi. Dodam, że zmieniłem tymczasowo adres mailowy (z myślą że może są jakieś problemy z moją skrzynką) ale otrzymałem na niego jedynie informacje o zmianie maila, dziwi mnie przy tym fakt, że od 3 miesięcy jestem zarejestrowany na fotolii i nie otrzymałem żadnego newsletter itp (opcja włączona), poza tym jednym mail'em z informacją o zmianie adresu

Bardzo proszę o radę

pozdrawiam
Adam
Odpowiedz
#15
Witam,

Zarejestrowałem się na fotolia, doszedł email z aktywacja który potwierdziłem. Teraz chcę wysłać zdjęcia do sprzedaży i nie wiem jak to zrobić, żadnego formularza nie mogę znaleźć, z tego co wyczytałem tutaj, to od razu można uploadować zdjęcia. W międzyczasie znalazłem jeszcze w ustawieniach profilu że jest opcja wysłania skanu dowodu, załączyłem skan i wysłałem bo tak na logikę to pewnie warunkiem sprzedaży jest potwierdzenie tożsamości, z tym że nie bardzo wiem co mam robić dalej, czekać, dzwonić do nich, a może jednak jest gdzieś ukryty link do uploadu?

Z góry dzięki za pomoc,
Pozdr,
Odpowiedz
#16
A nie Moje Pliki/Zarządzaj moimi plikami?
Odpowiedz
#17
Dzięki Barrabarra,

Faktycznie w podmenu moje pliki jest link do sfera dostawcy, a tam informacja na czerwono że muszę potwierdzić konto linkiem z emaila. Problem rozwiązany.

Pozdr.
Odpowiedz
#18
To co moi drodzy trzeba przy założeniu konta wysyłać skan dowodu czy dopiero jak będzie się chciało wypłacić ewentualnie nagromadzone pieniądze ze sprzedaży?

No i jeśli chodzi o skan to trzeba dwie strony dowodu?
Odpowiedz
#19
Tak... wszystkie informacje są na stronie fotolii w języku polskim
Odpowiedz
#20
Dziękuję za odpowiedź.
Wysłałam skan z dwóch stron. Przyznam jednak, że trochę się bałam. Ogólnie tyle się słyszy nie dobrego o różnego rodzaju oszustwach. Mam nadzieję, że poprzez Stocki nic takiego nie grozi.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości