2011-11-30, 12:07:29
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2011-11-30, 12:22:05 {2} przez Rocky555.)
Claudia, ja stracę co najwyżej grosze, ale inni mogą tracić o wiele więcej, a w skali całego serwisu.... jeśli każdy z 80 000 dostawców straci zaledwie 0.25 centów - sama sobie policz.
I nie uważam za postawę roszczeniową oczekiwanie, że wszystko powinno działać jak należy, ewentualne zmiany przeprowadzane być powinny na danych testowych a nie na 'żywym organizmie'.
Znikające lub 'niewyszukiwalne' zdjęcia to kiepska wizytówka podobno jednego z wiodących stocków. Akurat z racji zawodu mam styczność z ogromnymi bazami danych i nie do pomyślenia jest by takie błędy nie były poprawiane od ręki w maksymalnie kilka godzin, a jak widać niektóre 'bugi' Shutterstock istnieją od miesięcy.
To tyle w kwestii mojej wyrozumiałości i profesjonalizmu SS.
Można wylewać żale ale ten wątek jest o błędach Shutterstock i takie, akurat zauważone przeze mnie. opisałem - zarówno do wiadomości innych jak i oczekując informacji zwrotnej czy to co zauważyłem jest normą czy jakimś kuriozum.
I nie uważam za postawę roszczeniową oczekiwanie, że wszystko powinno działać jak należy, ewentualne zmiany przeprowadzane być powinny na danych testowych a nie na 'żywym organizmie'.
Znikające lub 'niewyszukiwalne' zdjęcia to kiepska wizytówka podobno jednego z wiodących stocków. Akurat z racji zawodu mam styczność z ogromnymi bazami danych i nie do pomyślenia jest by takie błędy nie były poprawiane od ręki w maksymalnie kilka godzin, a jak widać niektóre 'bugi' Shutterstock istnieją od miesięcy.
To tyle w kwestii mojej wyrozumiałości i profesjonalizmu SS.
Można wylewać żale ale ten wątek jest o błędach Shutterstock i takie, akurat zauważone przeze mnie. opisałem - zarówno do wiadomości innych jak i oczekując informacji zwrotnej czy to co zauważyłem jest normą czy jakimś kuriozum.