Problemy techniczne Shutterstock
Jest to normalne, zdjęcia za 5-6h zostaną zaindeksowane i zobaczysz je w portfolio. Natomiast od razu powinny być w sprzedaży dostępne. Poszukaj w nowych fotkach.
Odpowiedz
Właśnie zwykle to trwało do 6h, a teraz już minęło kilkanaście godzin i nie widać.
Zaczekam do jutra może się pokażą.
Odpowiedz
Witam, pisałam wątek ale źle napisałam i go usunięto więc może tu mi się uda otrzymać pomoc. Nie otrzymałam e-maila z linkiem do dalszego etapu po zarejestrowaniu się z shutter mimo iż widnieje napis że wysłali i aby sprawdzić. Ale go nie ma zrobiłam to wczoraj i dziś i nadal nic, bez tego nie mogę przejść dalej co robić?
Odpowiedz
przejrzyj folder SPAM w swojej poczcie
______________
:twisted:
Odpowiedz
nie ma, a na pewno nie usunęłam ale nawet gdyby było by w usuniętych. Po prostu go nie dostałam i klikam w to, żeby wysłał jeszcze raz i niema. Może napisać do nich?
Odpowiedz
załóż sobie inny e-mail w innej domenie i spróbuj jeszcze raz.
______________
:twisted:
Odpowiedz
no właśnie nie mogę, bo jak tylko wchodzę na współpracowników od razu mam okienko
Please verify your e-mail address

We've sent you a message to verify your address. Please check your e-mail and follow the link to continue.

This e-mail has been sent to:

i nic nie mogę kliknąć więcej no masakra jakaś. Nawet wpisuje inny e-mail i nic. Pisze, że wysłało. Niby gdzie.
Odpowiedz
no to napisz do supportu
______________
:twisted:
Odpowiedz
ok tak zrobięSmile
Odpowiedz
http://www.shutterstock.com/pic-17367585...qgOCg-1-15

moglibyście rzucić okiem na to zdjęcie? Na dysku jest normalne, w miniaturce w zakładce aproved normalne, na mobilnym normalne a tu w portfolio mi wykrzaczyło i 9/10 zdjęcia jest pod czarną warstwą. Mieliście coś takiego? Czy może u Was normalnie sie wyświetla? Icon_razz
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 8 gości