PayPal - system płatności
A sprawdź w umowie z użytkownikiem Icon_wink Na dole strony po zalogowaniu. Tabelki na dole umowy.
Temat jest najbardziej bolesny w przypadku własnego stocka (symbio). Pozostałe agencje w większości mają umowę z PP.
Odpowiedz
Czy ktoś z Was otrzymał maila od PayPala o tytule "We need more information about your account"?
Pochodzi z adresu support@no-reply.com - piszą coś o uzupełnieniu danych i że mam kliknąć i pobrać formularz, wypełnić i gdzieś tam kliknąć to się im to wyśle.
Przeszukałem internet i ludzie pisali (posty z 2011 roku), że tą informacje dostali na maila i po zalogowaniu na konto pp też wyskakiwało im to info. Ja dostałem tylko maila a konto działa chyba normalnie... A jak ma się to u Was?
Odpowiedz
Ja otrzymałem. Chcą skan dowodu tożsamości i jakichś rachunków wystawionych na te same dane.
Odpowiedz
po przekroczeniu obrotu na koncie ( chyba 2k $ ) żądają dodatkowych dokumentów, to takie zabezpieczenie przed praniem "brudnych pieniedzy" - może o to im chodzi ?
Odpowiedz
Heh - nie wiem czy faktycznie do mnie paypal napisał - bo firefox ostrzega mnie przed wejściem na tą stronę (zostały zgłoszone oszustwa) - muszę chyba do supportu napisać. Dzięki za odpowiedzi.
Odpowiedz
mail powinien być z takiego adresu jeśli już: no-reply@paypal.com

każda inna domena to próba wyłudzenia danych i dostępu do konta.
______________
:twisted:
Odpowiedz
hehe tak jest - dodatkowo mail jest napisany po angielsku a przecież, od paypala przychodzą po polsku i dodatkowo nie był on napisany tekstem tylko jest to obrazek - także uważajcie (uważajmy) w co klikacie!
Odpowiedz
lol - dostałem odpowiedź po hiszpańsku Smile

w zgłoszeniu było zaznaczone, że mail pochodzi z Polski i jest po polsku a ktoś odpisał po hiszpańsku - ogólnie tak - to była próba kradzieży danych.
Maila przesłałem na specjalny adres paypala, pod którym zajmują się takimi sprawami.
Odpowiedz
Dałeś spamerom znać, że czytasz maile, więc Twój adres zostanie w ich bazach oznaczony jako cenniejszy Smile
A co do Paypala, to owszem, zdaża im się informować mailowo, że coś tam trzeba uzupełnić w danych, ale wtedy trzeba przyjąć zasadę: żadnych klików w linki (chyba że jesteśmy w 100% pewni - znamy adres, który pojawia się po ustawieniu strzałki na linku, czyli ten, na który w rzeczywistości wejdziemy, a nie wyświetlany w mailu, że żaden znak nie został w nim podmieniony na podobny itp). Po prostu lepiej zalogować się na stronie Paypala jak zwykle i jeśli rzeczywiście czegoś od nas chcą, pojawi się stosowna informacja. Od razu po zalogowaniu, albo np. wtedy, gdy wykonanie jakiejś czynności okaże się niemożliwe bez uzupełnienia czegoś tam itp.
Odpowiedz
mam potwierdzić kartę kredytową z powodu przekroczenia limitu i próbuję to zrobić już któryś raz z z kolei i wciąż system nie działa i przepraszają ze tę niedogodność
zaraz mnie coś tyrafi
czy z tego powodu (przekroczonego limitu) nie wpływają pieniążki np. z SS?
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Dylemat odnośnie wypłaty: PayPal/Skrill/konto? ivonne 7 3 775 2020-10-28, 22:18:53
Ostatni post: microship
  Ominięcie kosztów Paypal arturm 7 3 410 2019-09-03, 14:59:22
Ostatni post: StaryNovy
  Paypal -> Payoneer Dash 5 4 716 2018-05-16, 13:53:05
Ostatni post: Dash
  PayPal - limitu odbioru płatności mikiel 3 4 706 2016-01-18, 10:45:10
Ostatni post: jaropienza
  Ponowna weryfikacja konta PayPal TaWhy 8 6 506 2015-08-26, 19:15:35
Ostatni post: milosz

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości