Liczba postów: 53
Liczba wątków: 2
Dołączył: Feb 2008
Reputacja:
0
Miejscowość: ZKL
Może to głupie ale może mi ktoś powiedzieć jak wypłacić kase z moneybookers ?
Dziwna sprawa bo biorę wypłać pieniądze, zaznaczam konto bankowe (numer banku już jest wpisany) klikam dalej i mam jakąś weryfikacje tożsamości wybieram drugą opcję:
Opcja 2: Weryfikacja Pana/Pani konta bankowego (w ciagu 3 dni roboczych)
Platność zostanie zrealizowana poprzez Państwa konto bankowe. W polu adnotacji tej płatności znajdzie Pan/i kod weryfikacyjny, który należy wprowadzić na naszej stronie internetowej
Klikam dalej i nie widzę żadnego kodu (!??!?)
Może mi ktoś napisać jak wypłaca ?
Liczba postów: 53
Liczba wątków: 2
Dołączył: Feb 2008
Reputacja:
0
Miejscowość: ZKL
2008-02-13, 19:41:15
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2008-02-13, 19:50:06 {2} przez Tomy86.)
kurde tez przelałem (tam trzeba mniej jak 50zł) wysłałem na moje konto 49zł po 2 dniach widze ze mam już na koncie a kodu dalej nie mam żadnego.
Zatrzymuje sie na tej stronie gdzie jest napisane:
"W celu zweryfikowania konta bankowego, należy wypłacić z konta moneybookers kwotę mniejszą jak PLN 50.00. W polu adnotacji wypłaty otrzyma Pan/Pani kod weryfikacyjny. Oto kod, który należy wprowadzić po otrzymaniu płatności.
Procedura weryfikacji zostanie zakończona w ciągu 3 dni roboczych po pomyślnym wpisaniu kodu weryfikacyjnego status użytkownika zmieni sie na 'zweryfikowany', co umożliwi Panu/Pani swobodnie pobieranie pieniędzy z konta moneybookers jak również Pana/Pani limit transakcji zostanie zwiększony."
Adnotacji wypłaty ? Co to może być ? Domyśłam sie że chodzi tu o rubryke "Tytułem" ale tu tylko dostałem ID transakcji a jak to wpisuje to mówi mi ze musi to być sześcio numeroliterowy kod. Bez sensu....grrrr
Liczba postów: 74
Liczba wątków: 18
Dołączył: Feb 2008
Reputacja:
4
Rozmawiałem z nimi na ten temat. Problem jest po stronie polskich banków - z jakiegoś powodu wycinają w wielu przypadkach kod, który przesyła Moneybookers. Mnie to też spotkało. Co wtedy zrobiłem? Zadzwoniłem na ich infolinię. Odebrał jakiś Anglik, ale można poprosić o "Polish speaking person", czyli niejaką Michalinę. Pani Michalina kazała mi zeskanować potwierdzenie przelewu i przesłać to do nich (powie Wam dokładnie gdzie się załącza dokumenty). Następnego dnia otrzymałem informację, że konto zostało zweryfikowane.
Pozdrawiam
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2008
Reputacja:
0
Witam,@ajt czy przy wplacaniu pieniędzy podales w tytule swoje ID konta MB?