Indeksacja i słowa kluczowe w Fotolia
#41
(2015-05-03, 19:47:55)fotorince napisał(a): …. nowy "genialny" system Fotolia nie pokazuje ile jest słów już wpisanych i samemu trzeba liczyć....

wlasnie znalazlem, gdyby ktos nadal nie wiedzial:
podczas indexacji trzeba wejsc w pole z keywords, ctr+a lub zaznaczyc wsz`ystkie i wtedy kolo slowa keywords nad tableka pojawi sie liczba w nawiasie.
Odpowiedz
#42
tak prawdę mówiąc to nie za bardzo wiem o co chodzi z tym ograniczeniem do 30-stu. Przechodzą i są aprobowane wszystkie foty z większa ilością slow kluczowych.. Może faktycznie są automatycznie ucinane po 30-stce...
Odpowiedz
#43
(2015-05-12, 19:15:21)yuma2 napisał(a): wlasnie znalazlem, gdyby ktos nadal nie wiedzial:
podczas indexacji trzeba wejsc w pole z keywords, ctr+a lub zaznaczyc wsz`ystkie i wtedy kolo slowa keywords nad tableka pojawi sie liczba w nawiasie.

Raczej nie znalazłeś tylko już to działa po prostu,teraz wpisując słowa kluczowe od początku na bieżąco aktualizuje ich liczbę.
Odpowiedz
#44
(2015-05-12, 20:58:36)fotorince napisał(a): Raczej nie znalazłeś tylko już to działa po prostu,teraz wpisując słowa kluczowe od początku na bieżąco aktualizuje ich liczbę.

Mozliwe, ja zdjecia wrzucam juz ze slowami, wiec jesli nie zaznacze ich jak powiedzialem, pokazuje mi (1)
Odpowiedz
#45
(2015-05-12, 21:07:01)yuma2 napisał(a): Mozliwe, ja zdjecia wrzucam juz ze slowami, wiec jesli nie zaznacze ich jak powiedzialem, pokazuje mi (1)

To sie zgadza;]
Odpowiedz
#46
Pewnie dla większości nie będzie zaskoczeniem, ale może- po polsku mam 24 słowa kluczowe, a po angielsku (amerykancku) 36.
Inny obrazek 25/13
  ?
Odpowiedz
#47
Gdy kiedys zobaczylem slowa przetlumaczone z polskiego na angielski na Fotoli, utwierdzilem sie dozywotnio w przekonaniu ze jedyny i sluszny jezyk opisywania to angielski.
Odpowiedz
#48
a zobacz przetłumaczone z angielskiego na polski Icon_cheesygrin
______________
:twisted:
Odpowiedz
#49
(2015-05-13, 16:27:16)GregorK napisał(a): a zobacz przetłumaczone z angielskiego na polski Icon_cheesygrin

haha widzialemSmile slownik mi sie w kieszeni otworzylIcon_cheesygrin
Odpowiedz
#50
(2015-05-13, 11:56:06)yuma2 napisał(a): Gdy kiedys zobaczylem slowa przetlumaczone z polskiego na angielski na Fotoli, utwierdzilem sie dozywotnio w przekonaniu ze jedyny i sluszny jezyk opisywania to angielski.

a co z  stockerami którzy nie znają języka angielskiego, muszą ufać tranaslatorowi
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Czy można edytować słowa kluczowe / tytuł zdjęcia? johnkruger1 9 1 374 2018-04-14, 16:47:20
Ostatni post: johnkruger1
  Słowa kluczowe składające się z dwóch lub więcej wyrazów Edge 2 779 2018-04-08, 12:33:13
Ostatni post: Edge
  Czy można zmienić kategorię i słowa kluczowe w zaakceptowanym zdjęciu? klawod 4 3 608 2009-08-03, 18:31:00
Ostatni post: kaczor58

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości