2017-02-10, 21:10:49
Ok, zrobiłem tak.
Kliknąłem odzyskanie loginu i otrzymałem maila z nazwą użytkownika.
Następnie znając hasło użytkownika kliknąłem odzyskanie hasła, po czym otrzymałem maila z linkiem do resetu hasła.
Kliknąłem i ustawiłem nowe hasło.
Przy próbie zalogowania się dostaje komunikat
"Przepraszamy.
Twoje konto nie jest obecnie skonfigurowane pod kątem dostępu do ESP.
Skontaktuj się z nami, jeśli uważasz, że to błąd"
Czy ktoś ma podobnie? Reset ciasteczek czy danych do zalogowania w przeglądarce nie pomaga. Używam firefoxa. Na IE mam ten sam błąd.
Zastanawiam się czy to wina przeglądarki czy moje konto po stronie getty nie jest skonfigurowane.
Czy ktoś miał podobną sytuację i znalazł rozwiązanie.
Do getty w tygodniu napisałem dwie wiadomości i żadnych odpowiedzi.
Kliknąłem odzyskanie loginu i otrzymałem maila z nazwą użytkownika.
Następnie znając hasło użytkownika kliknąłem odzyskanie hasła, po czym otrzymałem maila z linkiem do resetu hasła.
Kliknąłem i ustawiłem nowe hasło.
Przy próbie zalogowania się dostaje komunikat
"Przepraszamy.
Twoje konto nie jest obecnie skonfigurowane pod kątem dostępu do ESP.
Skontaktuj się z nami, jeśli uważasz, że to błąd"
Czy ktoś ma podobnie? Reset ciasteczek czy danych do zalogowania w przeglądarce nie pomaga. Używam firefoxa. Na IE mam ten sam błąd.
Zastanawiam się czy to wina przeglądarki czy moje konto po stronie getty nie jest skonfigurowane.
Czy ktoś miał podobną sytuację i znalazł rozwiązanie.
Do getty w tygodniu napisałem dwie wiadomości i żadnych odpowiedzi.