ESP logowanie
#91
Ok, zrobiłem tak.
Kliknąłem odzyskanie loginu i otrzymałem maila z nazwą użytkownika.
Następnie znając hasło użytkownika kliknąłem odzyskanie hasła, po czym otrzymałem maila z linkiem do resetu hasła.
Kliknąłem i ustawiłem nowe hasło.
Przy próbie zalogowania się dostaje komunikat
"Przepraszamy.
Twoje konto nie jest obecnie skonfigurowane pod kątem dostępu do ESP.
Skontaktuj się z nami, jeśli uważasz, że to błąd"
Czy ktoś ma podobnie? Reset ciasteczek czy danych do zalogowania w przeglądarce nie pomaga. Używam firefoxa. Na IE mam ten sam błąd.
Zastanawiam się czy to wina przeglądarki czy moje konto po stronie getty nie jest skonfigurowane.
Czy ktoś miał podobną sytuację i znalazł rozwiązanie.
Do getty w tygodniu napisałem dwie wiadomości i żadnych odpowiedzi.
Odpowiedz
#92
Długo czekałam na odpowiedź. I tak jak pisałam, zmienili mi login.
Na mozilli nadal się nie mogę zalogować.
Zainstalowałam operę, ale niewiele to zmieniło, bo żadnych swoich plików nie widzę. Puściutko.

Mam pytanie do tych, którym udało się zalogować do ESP. Widzicie w overview wcześniej wgrywane pliki?
Odpowiedz
#93
hmmm ja też w mailu nie miałem linka. Wszedłem sobie do nich na stronę, używając loginu i hasła z is zalogowało mnie na konto...
Odpowiedz
#94
Jacku ... dokładnie mam taki sam komunikat jak Ty ...a maila od getty nie dostałem do dzisiaj
Odpowiedz
#95
Przyszedł przed chwilą mail z linkiem
Odpowiedz
#96
(2017-02-10, 21:21:56)dopam napisał(a):
Mam pytanie do tych, którym udało się zalogować do ESP. Widzicie w overview wcześniej wgrywane pliki?

Zależy o co dokładnie pytasz.
Pliki które wcześniej wgrywałem przez deepemte 2 i lądowały na stronie IS nie są u mnie widoczne.
Te co wgrywałem 2 dni temu przez deepmete 3 już na nową stronę (czyt.ESP) są widoczne.
I ostatnie: pliki video które wgrywałem już dawno na strone ESP są widoczne.
Odpowiedz
#97
Posłali mi drugiego maila już z linkiem. Zalogować mi się udało.
Odpowiedz
#98
fotorince dzięki za odpowiedź.
Tyle miałam z nimi problemów, że już nie wiedziałam, czy to kolejna ich odsłona.

Dopracują to i wstawią całe portfolio?
Odpowiedz
#99
(2017-02-11, 18:23:21)dopam napisał(a): Dopracują to i wstawią całe portfolio?

Wiem tyle co i Ty;]
Odpowiedz
Dołączam do wszystkich, którzy nie dostali żadnego e-maila, a przy próbie zalogowania się na email oraz dotychczasowe hasło z IS wyskakuje komunikat:

"Przepraszamy.

Twoje konto nie jest obecnie skonfigurowane pod kątem dostępu do ESP.
Skontaktuj się z nami, jeśli uważasz, że to błąd"

Co oznacza, że login i hasło są prawidłowe, bo w przeciwnym razie wyskakuje błąd logowania. No ale co dalej ??
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 6 gości