Dreamstime kradnie?
#21
no i dobrze, przynajmniej beda wiedziec ze traktujesz temat powaznie, niech tez wiedza ze z nami Polakami to w takie gierki grać nie warto! Bravo Paweł, broń swego. Czekam co bedzie dalej. Pozdrawiam
Odpowiedz
#22
Ciekawe ile osób odpuści a ile będzie walczyć i ciekawe co na to DT...
Tak czy owak od teraz już troszkę inaczej patrzę na tego stoka :/
Odpowiedz
#23
(2009-11-06, 09:39:05)Pawel_W napisał(a): Zażądają szczegółowych wyjaśnień.
Będzie też sugestia, że jeżeli zwrócą kwotę to wszyscy
zapomną o "tej pomyłce...."

Trzymamy Kciuki!!!
w
Odpowiedz
#24
Wszystko zalezy od regulaminu Dreamstime i jego interpretacji.
Kiedys mialem podobna sytuacje na PayPal'u z kwota duzo wieksza niz $130.
Niestety nic nie dalo sie zrobic. Zycze powodzenia.
Odpowiedz
#25
Pismo wysłane przez firmę prawniczą. Zobaczymy czy będzie odzew...
Znalazłem podobny wątek na forum DT. Fotograf (nie Polak) pisząc na forum żalił się, że 3 razy pisał do nich i nie dostał żadnej odpowiedzi. Zapytałem go czy coś się zmieniło - powiedział że nie. Wątek zamknięto.

A swoją drogą to powinniśmy mieć w każdym stoku swojego rodzimego "ambasadora" który mógłby takie problemy wyjaśniać i z którym by sie liczono...
Odpowiedz
#26
Trzeba być dobrej myśli.Oby inni oszukani poszli Twoim tropem i po bombardowali ich podobnymi mailami i może chociaż na przyszłość będą mniej chciwi choć mam nadzieje ,że Twoje pismo nie zostanie bez odpowiedzi.Bo chowanie głowy w piasek jest gorsze od najsłabszych wyjaśnień.
Odpowiedz
#27
Dołączyłem do grona oskubanych. Wprawdzie delikatnie bo na 35 centów, ale jednak. Co za jaja.
Odpowiedz
#28
Cholibka...co sie dzieje !!
Odpowiedz
#29
Niedawno otrzymałem mailem odpowiedź w tym samym tonie. Brak wytłumaczenia skąd takie wyliczenia i kwota i jeszcze tekst, że nie ma idealnych systemów a oni mają najlepsze zabezpieczenia.
Firma prawnicza wysłała do nich bezpośrednio list ale obawiam się, że skutek może być ten sam....
Zresztą przeczytajcie sami:

Dear Pawel,
Please note that there was no profit made by Dreamstime for these downloads.
The entire transaction had to be refunded. The investigation performed concluded that the credit card used to make this purchase was used fraudulently.
The refund in whole is mandatory and legally required for this type of transaction.
Dreamstime does have the latest and strictest security in place to prevent this type of fraud. However, there is no system in the world that can detect this if the thief has all the card holder's real details. In regards to the downloads not showing on your account, this is
because our fraud dept. detects this so quickly at times, the download is almost immediately removed.

Kind Regards,
Erin Vandivier
Customer Service Manager
www.dreamstime.com +1 615 771 5611
Odpowiedz
#30
Hmm... Jeśli dobrze rozumiem to napisali że nie naliczyło DL'i (tyczy się tych z 0 DL) bo cofnęli sprzedaż w moment po zakupie. Tylko jak to do diaska możliwe skoro te różne fotki sprzedały się w różnym czasie.
Jedyne wytłumaczenie było by takie że ktoś się na Ciebie z tą kradzioną kartą uparł i ściągał tylko Twoje fotki... Przecież to bez sensu :/

Pozdrawiam.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości