Dreamstime kradnie?
#1
Dostałem dzisiaj inormację od dreamstime, że zabierają mi 130$

Dear Pawel, Due to reasons which are beyond our control, we are sorry to let you know that $132.12 have been removed from your earnings as result of a refund for file IDs 9225404, 10189396, 10189340, 10189325, 10189296, 10189251, 10189000, 10188854, 10188652, 10134437, 10134525, 10134296, 10134267, 10134047, 10134024, 10045266, 10044939, 9878992, 9877969, 9666500, 9666336, 9975113, 9665789, 9665642, 9665519, 9665417, 9664603, 9664547, 8706456, 8427739, 8427964, 8216776, 8427631, 8216572, 8216804, 8236451, 8035834, 8035809, 7478411, 7478367, 7478607, 7478763, 7479039, 7651104, 7651190, 7651254, 7478419, 7478488, 7478355, 7478262, 7651602, 6597073, 6655474. Possible refund reasons: - Accidental download; - Admin download test; - Credit card fraud with mandatory refund issued at request to real card holder; - Duplicate download; - Incorrect size/format/license purchased; - License update; - Performance issues (misspellings in texts, quality); Due to the high volume of daily transactions, we cannot provide additional clarification on the refund performed. Measures are always taken for the licenses to be withdrawn and images deleted. Any subsequent unlicensed usage is liable to legal action and penalties. Thank you for your patience and understanding.
* Dreamstime.com Referral Program:

Tell your fellow designers and photographers about us and earn $$$! Dreamstime offers an unbeatable 10% from ALL purchases and earnings of the members you refer AND an instant $5 bonus for displaying a banner badge on your site (subject to review).

The Dreamstime Team
------------------------------------------

Sprawdziłem tą sprzedaż i okazuje się, że niektóre zdjęcia (podane nr zdjęć) nie sprzedały sie w ogóle a inne po parę. Sprzedaż w tym miesiącu miałem podobną...
Myślę że oni bezczelnie zabrali 130$ i podali przypadkowe nr zdjęć które ktoś kupił używając kradzionych kart....

Czy ktoś dostał takiego maila???
I co można z tym zrobić...
paweł
Odpowiedz
#2
Napisać do Dreamstime o szczegółowego loga?
Odpowiedz
#3
No tak ale napisali, że z powodu natężenia codziennych transakcji nie są w stanie przedstawić szczegółowych wyjaśnień dot. tego zwrotu....

W ten sposób to mogą naciągać wielu fotografów.
(1000x130$=130.000$)
Odpowiedz
#4
no, czasem dostaje takie info ale raczej chodzi o kilka $ wiec scen nie robię... choć w sumie to ich broszka jak nie potrafią zweryfikować karty, czy tez admini ściągają sobie dla testów... wyjaśnić nie potrafią bo zawaleni robota... ale żeby zabrać kasę to im czasu starczyło... no cóż... trzeba się pogodzić ze już nie tylko się rozdaje zdjęcia ale i pieniądze...
Odpowiedz
#5
co to się dzieje panowie, w tym tempie jeszcze trochę i naprawdę dosłownie za kilka lat można sobie będzie fotografie na stocki odpuścić, a koledze współczuję, sam bym się nieźle wściekł, ale jak Rachwal radzi dochodzić swego, nie się teraz tłumaczą
Odpowiedz
#6
Ja tak miałem na fotolii, za zdjęcie wpadła EL a po dwoch zniknela z podobnego powodu. Jak dla mnie to odpowiedzialnosc za to powinien wziasc stock na siebie, w koncu ktos chyba dostal moje zdjecie
Odpowiedz
#7
Mi też sie zdarzało takie cofanie kaski ale nie takie sumy. Nie chcialo mi sie pisać do nich. Przy takiej kasie jaką zabrali Pawel_W to może mieć sens powalczyć.
Odpowiedz
#8
Przykro mi z powodu tak przykrej sprawy...Nie zręczna sytuacja i na pewno ciężko będzie to się wyjaśniało.Mimo wszystko jestem dobrej myśli.
Odpowiedz
#9
W tym momencie Dreamstime traci w moich oczach Icon_sad Też uważam, że ewentualną stratę powinni wziąć na swoje barki zwłaszcza, że i tak na każdym sprzedanym zdjęciu nieźle zarabiają.
Odpowiedz
#10
Zupełnie bez klasy Fuuu!
Paweł WALCZ o swoje! Trzymam kciuki Icon_frown
w
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości