Liczba postów: 204
	Liczba wątków: 7
	Dołączył: Feb 2008
	
Reputacja: 
3
Miejscowość: World
	
 
 
	
		
		
		2008-07-11, 11:08:45 
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2008-07-11, 11:09:29 {2} przez Edgar.)
	
	 
	
		To nie jest wina kompresji - rozwiązanie: clipping path robić o piksel lub dwa "ucinając" obiekt, obrócz tego graficy radzą obie z tym przeklejając wycięty obiekt i robiąc Layer > matting > defringe
lub ewentualnie Remove Black Matte, lub Remove white matte
Defring " wtapia" w tło, a Remove matte likwiduje obwódkę.
Czasami trzeba używać kombinacji tych poleceń
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 2 626
	Liczba wątków: 39
	Dołączył: Feb 2008
	
Reputacja: 
11
Miejscowość: Polska
	
 
 
	
	
		kiedys (rok temu) próbowalem i szukałem info w necie i dowiedziałem się że nie jest to możliwe w Gimpie więc sobie odpuściłem.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 4 069
	Liczba wątków: 358
	Dołączył: Oct 2007
	
Reputacja: 
35
Miejscowość: Wrocław
	
 
 
	
	
		Sorry, nie pamietam tematu, to bylo ponad rok temu ... jesli cos zrobilem wtedy w Gimpie to jedynie dla testow i z nudow w robocie.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 356
	Liczba wątków: 26
	Dołączył: Dec 2008
	
Reputacja: 
1
Miejscowość: Warszawa
	
 
 
	
	
		Czy w Photoshopie można zrobić taki myk, że jak się ma już wyizolowany obiekt, warstwę na której jest tylko wspomniany obiekt i szachownica, żeby zaznaczyć wszystko co nie jest tą szachownicą. Sprawiłoby to że moje clipping pathe byłyby o niebo precyzyjniejsze a póki co męczę się z narzędziem do zaznaczania i efekt jest średnio zadowalający.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 148
	Liczba wątków: 7
	Dołączył: Jan 2008
	
Reputacja: 
0
Miejscowość: Polska
	
 
 
	
		
		
		2009-10-12, 01:51:39 
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2009-10-12, 01:55:23 {2} przez Sielan.)
	
	 
	
		Przytrzymaj Control i kliknij w warstwę, z której chcesz zaznaczyć wyszparowany obiekt. Zaznaczone zostaną wszystkie pixele o przezroczystości różnej od 100%.
PS. Jeśli chcesz, żeby klient był naprawdę zadowolony, zrób porządną ścieżkę (klawisz P), najlepiej, jak to ktoś wcześniej napisał, wrzynającą się na pixel czy dwa w obiekt.