2020-06-02, 10:52:48
Panowie... krew mnie zalewa, jak widzę tabelki od wczorajszego popołudnia.
Motywacja do uploadu całkowicie siadła.
Nie podjąłem decyzji o zawieszeniu sprzedaży na Shutterstock ale bierność też nie jest dobrym rozwiązaniem.
Jak ktoś juz pisał - czas na wnioski będzie po pierwszym miesiącu nowych zasad.
Bardzo żałuję, że na Adobe nie ma częściowej wyłączności, jak kiedyś na Fotolia - skupiłbym się teraz wyłącznie na tym banku i zawiesił upload na Shutterstock - co wiele osób deklaruje/czyni.
Co powiedzielibyście na pismo do Adobe o treści np. takiej:
"W kontekście ostatnich działań firmy Shutterstock - niszczących rynek microstock - czas aby najbardziej rzetelna firma w branży zareagowała w bardzo konkretny sposób.
Wielu moich znajomych profesjonalnych fotografów przywitałoby z radością powrót znanej z Fotolia licencji częściowej wyłączności swoich prac - pozwoliłoby to nam oferować nasz najlepszy kontent firmie, która ceni swoich dostawców i nie stosuje nieuczciwych praktyk w biznesie"
To taki zarys... może wymaga dopracowania... chodzi o podsunięcie pomysłu i rozpropagowanie go szerzej.
Jak dobrze wiecie - Adobe naprawdę słucha fotografów.
Może i tym razem szybko zareaguje?
Motywacja do uploadu całkowicie siadła.
Nie podjąłem decyzji o zawieszeniu sprzedaży na Shutterstock ale bierność też nie jest dobrym rozwiązaniem.
Jak ktoś juz pisał - czas na wnioski będzie po pierwszym miesiącu nowych zasad.
Bardzo żałuję, że na Adobe nie ma częściowej wyłączności, jak kiedyś na Fotolia - skupiłbym się teraz wyłącznie na tym banku i zawiesił upload na Shutterstock - co wiele osób deklaruje/czyni.
Co powiedzielibyście na pismo do Adobe o treści np. takiej:
"W kontekście ostatnich działań firmy Shutterstock - niszczących rynek microstock - czas aby najbardziej rzetelna firma w branży zareagowała w bardzo konkretny sposób.
Wielu moich znajomych profesjonalnych fotografów przywitałoby z radością powrót znanej z Fotolia licencji częściowej wyłączności swoich prac - pozwoliłoby to nam oferować nasz najlepszy kontent firmie, która ceni swoich dostawców i nie stosuje nieuczciwych praktyk w biznesie"
To taki zarys... może wymaga dopracowania... chodzi o podsunięcie pomysłu i rozpropagowanie go szerzej.
Jak dobrze wiecie - Adobe naprawdę słucha fotografów.
Może i tym razem szybko zareaguje?