Ściana płaczu Shutterstock
Również
Odpowiedz
(2023-09-05, 19:22:11)simpson33 napisał(a): Ja też mam to samo. Może to jakiś problem z pośrednikiem (u mnie Payoneer a u Was?)

U mnie Paypal
Odpowiedz
Macie włączone data licensing? Jak to oceniacie? Ja mam wyłączone. Zastanawiam się, czy to wpływa na wynik całego portfolio.
Odpowiedz
Będzie wszystko ok, dopiero 6 Września.
Odpowiedz
Już naprawili Smile
Odpowiedz
Szkoda. Przez chwilę łudziłem się że to jakiś wypasiony bonus wpadł
Odpowiedz
(2023-09-06, 17:08:30)simpson33 napisał(a): Już naprawili Smile

Masz pieniądze na koncie? U mnie sierpień wczoraj zszedł z licznika, ale nie dostałem maila z Szutra. Jakoś dziwnie to wygląda.
Odpowiedz
Jeszcze nie mam. Pewnie będzie mała obsuwa w związku z tym błędem.
Odpowiedz
Teraz mam w miejscu Szutra "server error"...
Odpowiedz
U mnie też nie dziala
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 66 gości