2016-10-25, 12:50:37
Zdjecie redakcyjne wcale nie znaczy ze bedzie sie slabo sprzedawac. Ja opisuje swoje redakcyjne wg schematu z innych stockow a przy wysylaniu do 123rf, jako ze wysylam spore paczki (200-350 zdjec) zaznaczam wszystkie jako RF i zaznaczam opcje ze chce by przyjeli do Edytorial jesli nie spelnia wymagan do RF i oni automatycznie te moje edytoriale tam wrzucaja, jak narazie bezblednie. Raczej nie przepycham edytoriali jako RF na sile tak na 123rf jak i na innych stockach, raz ze nie chce by to zdjecie potem mi usuneli a dwa ze edytoriale ida dobrze i wiele bestsellerow z najwieksza iloscia DL jak i $ to wlasnie edytoriale. Jedyna roznica pomiedzy RF a edytorial to taka ze zdjecie nie moze byc wykorzystane do celow komercyjnych czyli np na opakowanie itp ale moze byc np w reklamie biura podrozy bo te maja charakter informacyjny w dzisiejszych czasach, moze byc w ksiazce a to czesto znaczy grube Ody czy single.