2016-01-28, 01:14:49
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2016-01-28, 01:15:23 {2} przez chrupka.)
Świeże informacje z infolinii pay pal- może komuś się przyda:
Gdyby ktoś miał wątpliwości czy potrzeba zmieniać typ konta na pay pal z specjalnego na firmowe przy prowadzeniu DG- nie, nie trzeba. "Firmowe" z nazwy konto na pay pal ma po prostu dodatkowe funkcje, które mogą potrzebować np. sklepy internetowe itp. itd.
Gdyby ktoś miał problem z dodaniem kolejnego rachunku bankowego, czy kolejnej karty do konta- już po wcześniejszej weryfikacji konta...wyskakuje wtedy komunikat w stylu: nie można w tej chwili zrealizować tej operacji, spróbuj później- okazuje się, że ich system automatycznie blokuje niektóre takie operacje. Trzeba dzwonić na infolinię i miłe panie odblokowują na chwilę tą blokadę i jest możliwe dokończenie tej operacji.
Gdyby ktoś miał wątpliwości czy potrzeba zmieniać typ konta na pay pal z specjalnego na firmowe przy prowadzeniu DG- nie, nie trzeba. "Firmowe" z nazwy konto na pay pal ma po prostu dodatkowe funkcje, które mogą potrzebować np. sklepy internetowe itp. itd.
Gdyby ktoś miał problem z dodaniem kolejnego rachunku bankowego, czy kolejnej karty do konta- już po wcześniejszej weryfikacji konta...wyskakuje wtedy komunikat w stylu: nie można w tej chwili zrealizować tej operacji, spróbuj później- okazuje się, że ich system automatycznie blokuje niektóre takie operacje. Trzeba dzwonić na infolinię i miłe panie odblokowują na chwilę tą blokadę i jest możliwe dokończenie tej operacji.