2013-12-05, 11:57:51
nie mogę juz edytować wiec pisze tu.
jest zauważalna tendencja przechodzenia ze światła błyskowego na stałe. do naszych potrzeb na linie produkcyjne może niespecjalnie ma to znaczenie ale pasjonaci i artyści uwielbiają światło stałe. no tylko że oni walczą o jeden-dwa wymuskane kadry z sesji. My sobie na to nie możemy pozwolić. a szkoda.
Ja zastanawiałem sie nawet nad kompletem dedolight. ale tak słabej dystrybucji i kontaktu z przedstawicielem producenta to już dawno nie spotykałem. już widzę te piętrzące sie problemy gdyby trzeba było coś dokupić, wymienić, naprawić. Nawet pisałem do producenta ale uparcie odsyła do przedstawiciela w PL nie reagując na uwagi że przedstawiciel nie ma kompletnie pojęcia o asortymencie.
Pominę już nawet fakt że nie ma fizycznie możliwości popracować na jakimś zestawie testowym co przy tych cenach uważam za karygodne..
jest zauważalna tendencja przechodzenia ze światła błyskowego na stałe. do naszych potrzeb na linie produkcyjne może niespecjalnie ma to znaczenie ale pasjonaci i artyści uwielbiają światło stałe. no tylko że oni walczą o jeden-dwa wymuskane kadry z sesji. My sobie na to nie możemy pozwolić. a szkoda.
Ja zastanawiałem sie nawet nad kompletem dedolight. ale tak słabej dystrybucji i kontaktu z przedstawicielem producenta to już dawno nie spotykałem. już widzę te piętrzące sie problemy gdyby trzeba było coś dokupić, wymienić, naprawić. Nawet pisałem do producenta ale uparcie odsyła do przedstawiciela w PL nie reagując na uwagi że przedstawiciel nie ma kompletnie pojęcia o asortymencie.
Pominę już nawet fakt że nie ma fizycznie możliwości popracować na jakimś zestawie testowym co przy tych cenach uważam za karygodne..