2011-02-08, 08:54:42
Wszyscy narzekają na odrzuty i na małą sprzedaż, na obniżanie prowizji to są fakty i trudno z nimi dyskutować. Jest jednak w tym wszystkim coś co powinno nam pomóc, skoro my mamy mniejsze wpływy to Shutterstock tym bardziej cierpi a rynek nie lubi próżni. Jeśli dobrze kojarzę to wraz z zaostrzeniem kryterii przyjmowania zdjęć spadła sprzedawalność. Shutterstock latami wypracowywał swoją pozycję przedkładał ilość zdjęć nad jakość. W związku z tym przyciągnął do siebie określoną klientelę, która to nie zawsze jest zainteresowana aby zdjęcie w formacie 21mpx było krystalicznie czyste, bo i tak większa część zdjęć trafia na strony internetowe jako "S" czy "M".
Przewaga kupców na Shutterstock to są abonamentowcy czyli mają limit ileś tam zdjęć do pobrania na miesiąc i często kupują nasze zdjęcia bardziej z musu niż potrzeby chwili, bo jak nie kupią to limit przepadnie. Powoduje to sytuację, że nowe zdjęcia cieszą się większym wzięciem od tych starszych. I wróciliśmy do sedna sprawy kapryszenie przy przyjmowaniu zdjęć = słaba sprzedaż.
Tak czy siak jeśli włodarze Shutterstock dorosną do mojego rozumowania wszystko wróci do normy a my będziemy bardzo bogaci czego wszystkim nam życzę.
Przewaga kupców na Shutterstock to są abonamentowcy czyli mają limit ileś tam zdjęć do pobrania na miesiąc i często kupują nasze zdjęcia bardziej z musu niż potrzeby chwili, bo jak nie kupią to limit przepadnie. Powoduje to sytuację, że nowe zdjęcia cieszą się większym wzięciem od tych starszych. I wróciliśmy do sedna sprawy kapryszenie przy przyjmowaniu zdjęć = słaba sprzedaż.
Tak czy siak jeśli włodarze Shutterstock dorosną do mojego rozumowania wszystko wróci do normy a my będziemy bardzo bogaci czego wszystkim nam życzę.