2009-10-11, 23:49:19
Z tego co widzę to osoby mające ten sam problem co ja podzielili się na trzy grupy:
- czekają nadal cierpliwie na wypłatę
- zażądali usunięcia swojego portfolia (Crestock w takim przypadku blokuje kąta, by szybko móc wyłączyć i ewentualnie kiedyś równie szybko przywrócić portofila takich osób) - ja właśnie dlatego mam zablokowane kąto
- ostatni zażądali usunięcia portfolia z pozostawieniem aktywnego kąta (w takim przypadku w razie chęci przywrócenia portfolia będą musieli ponownie wysyłać wszystkie fotki do ponownej akceptacji)
- czekają nadal cierpliwie na wypłatę
- zażądali usunięcia swojego portfolia (Crestock w takim przypadku blokuje kąta, by szybko móc wyłączyć i ewentualnie kiedyś równie szybko przywrócić portofila takich osób) - ja właśnie dlatego mam zablokowane kąto
- ostatni zażądali usunięcia portfolia z pozostawieniem aktywnego kąta (w takim przypadku w razie chęci przywrócenia portfolia będą musieli ponownie wysyłać wszystkie fotki do ponownej akceptacji)