2021-05-25, 22:17:51
(2021-05-22, 12:16:10)padmak napisał(a): Takie pozycjonowanie na pierwszych miejscach np. w filmach na YouTube można osiągnąć przez ilość wyświetleń danego filmu. Im więcej wyświetleń, tym video wyżej. Liczba wyświetleń jest pokazywana pod filmem.
Może to jest klucz do popularności zdjęć?
Wielokrotne wyświetlanie fotek z różnych IP i automat pozycjonuje wyżej. My nie wiemy ile razy dana fotka była wyświetlona, bo nie ma takiego licznika jak na YT - ale algorytm pewnie na tej zasadzie wyróżnia zdjęcia....
Jak ja układał bym algorytm dotyczący fotek skupił bym się na kupujących a nie na "oglądaczach"
I chyba tak ten świat tak właśnie jest zbudowany. Świetnym przykładem jest: https://www.picfair.com/
"pierdyliony" oglądających i ANI JEDNEJ SPRZEDAŻY od 2 lat!! A inne stocki potrafiły sprzedać tych samych fotek "naście" tysięcy???
Deposit raportuje ile razy fotka się "oglądnęła" i nie zawsze ma to przełożenie na sprzedaż
Alamy raportuje kliknięcia i "zoomowanie" zdjęcia i to zwykle przekłada się na sprzedaż
Na AS i Shutterze pierwszą stronę portfolio potrafi okupywać zdjęcie jako popularne a sprzedaje się marnie-bo jest marne ale słowa kluczowe i tematykę ma"odpowiednią".
To tyle z moich obserwacji