(2021-01-21, 15:54:13)yuma2 napisał(a): Witam,
mam pytanko odnoscnie PayPala PL, ostatnio zmienilem konto PP z UK na PL i podpialem do banku w PL, pozmienialem wszystkie dane , taxy it na stockach i gdy pojawily sie pierwsze wyplaty a byla to Canva i Envato dosatalem maila od PP ze czekaja na mnie pieniadze i musze je zaakceptowac do 17 lutego by je otrzymac na PP w przeciwnym razie wroca do nadawcy. O ile Canve udalo mi sie dostac to Envato juz nie, nie wiem czemu. I tu pytanie - czy na PP PL to jakas norma ze trzeba akceptowac przychody? Nie wchodza automatycznie na konto? czy u mnie cos nie tak?
drugie pytanie to jak sie kontaktujecie z supportem na PP bo widze ze wiadomosci nie dzialaja na polskiej stronie, chyba ze chwilowo
dzieki
może lepiej byłoby zadzwonić do nich i z kimś porozmawiać.
Jak mam wpływ to niczego nie muszę akceptować. Dostaje maila o wpływie i drugiego maila jak wysyłam na konto bankowe. Wszystko działa bezobsługowo, tzn bez potwierdzania ( akceptowania) jakiś wpływów.
tutaj jest telefon, prawy dół strony https://www.paypal.com/pl/smarthelp/contact-us