2019-03-09, 13:24:57
(2019-03-09, 12:09:09)fotek napisał(a): W sumie to gdybanie, ale myślę, ze nie chodzi o algorytm, tylko o systematyczne "przypominanie się"... zakładając ze cześć klientów szuka fot wg nowości
Moim zdaniem też nie jest to żaden algorytm - po prostu szukając wg nowości jest szansa, że Klient trafi też od razu na nasze stare foty i to podbija sprzedaż również staroci. Jeśli uderzamy w jakąś niszę i gustujemy w obrazach jednego typu to wtedy nasze inne prace wyskakują w polu "podobne obrazy". Szczególnie gdy mamy takie same zestawy słów kluczowych.
Zauważyłem też, że spadła sprzedaż top perfomersów - wcześniej u mnie bardzo popularne obrazy właściwie robiły całą sprzedaż za te zakopywane pod tysiącami innych, gdyż klienci lubili szukać wg "most popular". Teraz z tego co widzę są tylko opcje "nowa zawartość" oraz "najbardziej odpowiednie" przy czym to ostatnie to pewnie jakiś magiczny algorytm przy którym algorytmy google wymiękają