2018-09-05, 21:24:18
jestem na początku drogi to będę się pytał czego nie znajdę w starych postach. Wiadomo przecież, że wśród miliarda zdjęć zindeksowanych przez google jedne są widoczne lepiej inne gorzej. Wiele zdjęć przedstawia to samo, chyba nam wszystkim chodzi o to by jego było wyżej w wyszukiwaniach. Sztuka opisywania polega na tym aby opisywać tak jak klient szuka a nie tak jakbyśmy chcieli szukać. Z drugiej strony na ile mechanizm google winduje wyżej zdjęcia z innym opisem a na ile tak samo opisane lądują na dole. Z tego co zauważyłem to Shutterstock i Adobe dość szybko są indeksowane ale na innych stronach tego nie zauważyłem. Z jakiegoś powodu na jednym ze stocków gratulują niepowtarzalnego opisu zdjęcia chodzi o description i tytuł. Na adobe opis można zmieniać po zatwierdzeniu na Shutterstock nie. Ponieważ Shutterstock wcześniej zajęło wysoką pozycję to taka polityka Shutterstock może jest tym uzasadniona, że jak ktoś opisane zdjęcia puści najpierw na Shutterstock a potem tak samo opisane zdjęcie puści z automatu na inny stock to i tak te z Shutterstock będzie wyżej. Może trzeba opis zmieniać, tego nie wiem ale testować będę