Problemy techniczne Shutterstock
potwierdzam też dostałem, szkoda tylko że mają takie opóźnienie,normalnie jak PKP Smile
Odpowiedz
Od wczoraj rana nie mam nowych prac w portfolio, ale już się sprzedają...
Odpowiedz
czy wam też strona się zacięła tak że jest tylko mapka i track your sets a reszta tj statystyki i ostatnio dodane się nie wyświetlają?
Odpowiedz
mi sprawdzają paczkę od tygodnia prawie ... najgorzej jak sprawdzą w piątek wieczorem :/
Odpowiedz
Mi w "Catalog Manager" nie działa rozwijanie listy katalogów, ani sortowanie zdjęć np. po najnowszych. U Was też?
Odpowiedz
(2012-01-12, 09:16:05)mathom napisał(a): mi sprawdzają paczkę od tygodnia prawie ... najgorzej jak sprawdzą w piątek wieczorem :/

to jest nas dwóch i właśnie tego samego się obawiam ;/
Odpowiedz
ad. Catalog Manager, zrobiłem fixa, nie chce mi się tłumaczyć na PL.
Aha, jak ktoś nie rozumie tego co napisałem, to nie będę prowadził za rączkę - za dużo pisaniaIcon_wink
Quick DIY FIX for the problem.
Using chrome or firefox:
1. open catalog manager page
2. open console and tab Scripts then reload the page
3. from dropdown select the script catalog_manager.mhtml
4. find the line 48: <script type="text/javascript">s
and set a breakpoint on that line
5. reload the page, the program stops on that line
6. in the console below write: s = 0; [enter]
7. run the script using play (>) icon
catalog manager is now working.

Tested on chrome.
Might be something simpler over there but I didn't try anything else.
Odpowiedz
u mnie już rozpatrzona paczka a i okazało się że wystarczyło się wylogować i zalogować ponownie żeby problem z wyświetlaniem zniknął Smile
Odpowiedz
Nie macie problemu z FTP. U mnie pliki się wgrywają na FTP i... tam zostają. Strona ich nie widzi. Próbowałem już 2-krotnie kasować i wgrywać od nowa. Może ktoś miał już podobny problem?
Edit: czekam już 2 dni, więc nie jest to kwestia opóźnienia.
Odpowiedz
mam to samo...
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 38 gości