2016-07-06, 10:31:54
zapewne zeruje się po prostu z automatu z upływem 1 dnia miesiąca, ale, że termin przedłużyli więc zerowanie cofnęli.
Problemy techniczne Shutterstock
|
2016-07-06, 10:31:54
zapewne zeruje się po prostu z automatu z upływem 1 dnia miesiąca, ale, że termin przedłużyli więc zerowanie cofnęli.
2016-07-06, 14:17:54
Już jest tak, jak być powinno...
2016-07-20, 15:45:25
Dzisiaj mam problem z SS.Raz się strona otwiera a raz znowu mam komunikat ze szukana strona nie odpowiada a potem otwiera się "w połowie"
Ktoś z Was tez tak ma ?
2016-07-20, 15:59:57
Ja miałem tak rano, teraz jest ok. Za to sprzedaż leży i kwiczy.
2016-07-21, 00:52:19
2016-07-28, 21:37:13
Ma ktoś problem z logowaniem się na swoje konto? Ja nie mogę się zalogować.
2016-07-28, 21:46:21
u mnie dziala
2016-07-28, 21:55:37
Hmm. Mam komunikat że złe hasło lub login podaje. Ze 3 godziny temu przestała mi się odświeżać aplikacja Shutterstock w telefonie. Hmm. Mam nadzieję że ktoś mi konta nie "pożyczył"
2016-07-28, 22:11:49
zresetuj haslo przez strone i zobacz czy sie zalogujesz potem wejdz na apke z nowym haslem
2016-07-29, 00:40:34
(2016-07-28, 21:55:37)hmc napisał(a): Hmm. Mam komunikat że złe hasło lub login podaje. Ze 3 godziny temu przestała mi się odświeżać aplikacja Shutterstock w telefonie. Hmm. Mam nadzieję że ktoś mi konta nie "pożyczył" Apka mi w ogóle nie pokazuje od kilku godzin zarobków ale zalogowany jestem i na apce i na stronie, na stronie wszystko ok. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|