2016-07-06, 10:31:54 
	
	
	
		zapewne zeruje się po prostu z automatu z upływem 1 dnia miesiąca, ale, że termin przedłużyli więc zerowanie cofnęli.
	
	
	
	
| 
				
				 
					Problemy techniczne Shutterstock
				 
			 | 
		
| 
	 
		
		
		2016-07-06, 10:31:54 
	
	 
	
		zapewne zeruje się po prostu z automatu z upływem 1 dnia miesiąca, ale, że termin przedłużyli więc zerowanie cofnęli.
	 
	
	
	
		
		
		2016-07-06, 14:17:54 
	
	 
	
		Już jest tak, jak być powinno...
	 
	
	
	
		
		
		2016-07-20, 15:45:25 
	
	 
	
		Dzisiaj mam problem z SS.Raz się strona otwiera a raz znowu mam komunikat ze szukana strona nie odpowiada a potem otwiera się "w połowie" 
	
	
	
Ktoś z Was tez tak ma ? 
		
		
		2016-07-20, 15:59:57 
	
	 
	
		Ja miałem tak rano, teraz jest ok. Za to sprzedaż leży i kwiczy.
	 
	
	
	
		
		
		2016-07-21, 00:52:19 
	
	 
	
	
	
	
		
		
		2016-07-28, 21:37:13 
	
	 
	
		Ma ktoś problem z logowaniem się na swoje konto? Ja nie mogę się zalogować.
	 
	
	
	
		
		
		2016-07-28, 21:46:21 
	
	 
	
		u mnie dziala
	 
	
	
	
		
		
		2016-07-28, 21:55:37 
	
	 
	
		Hmm. Mam komunikat że złe hasło lub login podaje. Ze 3 godziny temu przestała mi się odświeżać aplikacja Shutterstock w telefonie. Hmm. Mam nadzieję że ktoś mi konta nie "pożyczył"  
	
	
	
		
		
		2016-07-28, 22:11:49 
	
	 
	
		zresetuj haslo przez strone i zobacz czy sie zalogujesz potem wejdz na apke z nowym haslem
	 
	
	
	
		
		
		2016-07-29, 00:40:34 
	
	 
	(2016-07-28, 21:55:37)hmc napisał(a): Hmm. Mam komunikat że złe hasło lub login podaje. Ze 3 godziny temu przestała mi się odświeżać aplikacja Shutterstock w telefonie. Hmm. Mam nadzieję że ktoś mi konta nie "pożyczył" Apka mi w ogóle nie pokazuje od kilku godzin zarobków ale zalogowany jestem i na apce i na stronie, na stronie wszystko ok.  | 
| 
				
	 
					« Starszy wątek | Nowszy wątek »
				 
			 |