Problemy z rejestracja
#1
Mam problem...po zarejestrowaniu sie na stronie fotolia.com otrzymalem link potwierdzajacy moja rejestracje na poczcie...po kliknieciu go jest wiadomość obok żółtej kropeczki przy moim koncie "e-mail validated" ale kropka tego konta ciagle jest żółta...kiedy zostane zarejestrowany?
Poza tym dodałem dwa zdjecia i jest informacja "awaiting validation"... ile to będzie trwało aż moje zdjęcia bedą wprowadzone do sprzedarzy?? prosze o pilną odpowiedz Icon_sad
Odpowiedz
#2
cierpliwości. zazwyczaj kilkanaście do kilkudziesięciu godzin.
Odpowiedz
#3
a jeżeli chodzi o przegląd zdjęć przez inspektorów to jeszcze dłużej. Ostatnio na Fotolii mają kolejke i czekam na review 2-3 dni
Odpowiedz
#4
victoo napisał(a):a jeżeli chodzi o przegląd zdjęć przez inspektorów to jeszcze dłużej. Ostatnio na Fotolii mają kolejke i czekam na review 2-3 dni

tylko ze teraz mi odpisali ze jest jakis błąd w my account... super...napisali ze moge miec cos niepoprawnie wpisane ze informacje sa nieprawdziwe...;/ cos poradzicie??
Odpowiedz
#5
zacytuj.
Odpowiedz
#6
"Hello,

It appears there might be a problem with your account. Your account boski17 was not validated because important information seems to be missing or incorrect (name, addresses, phone number, etc.).

Please modify this information by updating the my profile section of your Fotolia account.

You have a few days to make these changes. If no modifications are made, your account will be removed.

Feel free to contact us if you have any questions."


prosze bardzo, a poza tym pozmienialem juz co nieco ale i tak mam status (reminder sent)
Odpowiedz
#7
czy zółta kropka powinna sie zmienić na zieloną? bo moja cos nie chce..... Icon_sad
Odpowiedz
#8
Boski17 napisał(a):czy zółta kropka powinna sie zmienić na zieloną? bo moja cos nie chce..... Icon_sad

Powinna
Odpowiedz
#9
Boski17 napisał(a):"Hello,

It appears there might be a problem with your account. Your account boski17 was not validated because important information seems to be missing or incorrect (name, addresses, phone number, etc.).

Please modify this information by updating the my profile section of your Fotolia account.

You have a few days to make these changes. If no modifications are made, your account will be removed.

Feel free to contact us if you have any questions."


prosze bardzo, a poza tym pozmienialem juz co nieco ale i tak mam status (reminder sent)



Miałem dokładnie coś takiego samego. Wystarczyło, że uzupełniłem kod pocztowy bądź numer telefonu (dokładnie już nie pamiętam).
Odpowiedz
#10
dzieki bardzo wszystkimSmile przyjeli mnie ale teraz nowy problem?? bo jak klikam w subscription to tam mozna zaznaczyc a nie wiem czy trzeba "choose your type of subscription" i tam sa ogromne sumy... czy to cos ma do rzeczy? czy moge poprostu wrzucac bez problemu zdjecia i nie przejmowac sie tym co jest w subscription? pprosze o odpis
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości