To NIE są opinie o Fotolia
#11
(2009-08-09, 22:48:04)canion napisał(a): Fotoaloja. przyjmij do wiadomosci że stocki niczym nie są Ci zobowiązane. chcesz to z nimi pracujesz. nie odpowiada Ci ich styl to do widzenia i nikt za Tobą płakać na stockach nie bedzie. /podobnie jak z każdym z tu obecnych/ .

co do reszty Twojej wypowiedzi. Tu nie fotkapl /na szczęście/, nie musimy sobie nawzajem słodzić jacy to genialni jesteśmy. Krytyka jak najbardziej tak, natomiast krytyka z osobistymi wycieczkami jak to czyni fotoaloja zdecydowanie NIE. to tyle ode mnie w temacie.

Canion...Z całym szacunkiem, zdecydowanie przesadzasz...
Proszę o zamknięcie niniejszym tej dyskusji.
#12
własnie staram sie mozliwie przystepnie jak tylko to możliwe napisać, że dobijanie sie jakichkolwiek wyjaśnien od supportu w sprawie odrzutów mija sie z celem. tak jak napisał bociek666 to strata czasu i nerwów a do tego na Fotolia można zaliczyć dodatkowy bonus w postaci bana . o tak dla ochłonięcia z emocji.
w czym tu przesada?
#13
(2009-08-09, 23:23:54)canion napisał(a): a do tego na Fotolia można zaliczyć dodatkowy bonus w postaci bana . o tak dla ochłonięcia z emocji.

Na tym forum też przydałoby się niektórym /o nikim personalnie tu nie piszę/ dostanie bana, tak dla ochłonięcia z emocji.
Cała ta dyskusja jest nie na temat. Po to jest support, aby odpowiadał na maile, jak nie odpowiada na maile, to jest czarna dziura a nie support.
#14
Bo ta czarna dziura zasysa tysiące podobnych maili dziennie...

"Niedobra Fotolio, dlaczego nie podobają Ci się moje fotki? Przecież na SuperStocku mi przyjęli i nawet 3 razy się sprzedało, więc dlaczego? Piszę do was po raz osiemnasty w tej sprawie i proszę w końcu o odpowiedź"...
#15
he he, bociek666, no już nie chciałem tak brutalnie ale mniej więcej o to chodziło.
#16
widzę że nie ma sensu dyskutować, skoro wyraźnie canion i boociek chce mi dopiec
eot
#17
Dopiec? troche wiecej luzu. To nie to forum. my tu cieżko pracujemy i mało kto ma ochotę tracić czas na "docinki". dostałaś od bociek666 cenną radę. zastosuj sie do niej lub nie.
mnie osobiście dokładnie obojętne jest czy skorzystasz z tej rady czy jednak wolisz wyważać otwarte drzwi. każdy sam kowalem swojego stockowego losu.
#18
(2009-08-09, 23:45:19)bociek666 napisał(a): "Niedobra Fotolio, dlaczego nie podobają Ci się moje fotki? Przecież na SuperStocku mi przyjęli i nawet 3 razy się sprzedało, więc dlaczego? Piszę do was po raz osiemnasty w tej sprawie i proszę w końcu o odpowiedź"...

Canion dorzucił:
he he, bociek666, no już nie chciałem tak brutalnie ale mniej więcej o to chodziło.

Giganty, chylę czoła przed Waszymi umiejętnościami i wiedzą. Ale jak Będziecie tak obcinać ( forma!) autorów postów, to się kolejny raz nie odważą cokolwiek napisać...
Za jakiś czas będziecie pisać tylko do Siebie.... Icon_mrgreen
Rzućcie okiem do słownika wyrazów obcych co znaczy słowo FORUM Icon_wink
A tak przy okazji pisania do Fotolii. Pierwszym moim sprzedanym tam plikem było gniazdo wielkanocne z napisem po polsku "zaraz wracam..."
http://pl.fotolia.com/id/12428178
Zamieściłem plik bliźniaczy z wersją angielskojęzyczną. Odrzucono bez wyraźnej przyczyny.
Wysłałem ponownie i poprosiłem by pochopnie znów go nie wywalili. Zażartowałem w mailu, żeby dali szansę angielskojęzycznym z poczuciem humoru Icon_wink
Wywali i tak, a w odpowiedzi dostałem info, że fotki sprawdza zespół międzynarodowych sprawdzaczy, proces jest w toku i nic nie można już poradzić. Znaczy figa.
Plik z polskim napisem na Fotolia sprzedał mi się już kilka razy...
Skoro jest support i adres, to czemu nie pisać. Tam nie pracują ludzie?
Icon_rolleyes
w
#19
pisać a najlepiej dzwonić do supportu, ale w ważnych sprawach a nie w sprawie odrzutów zdjęć których potencjał to max kilka DL i tyle.

kaczor - co do odcinania to ja niczego takiego w postach bociek666 nie zauważam. udzielił cennej i trafnej rady do tego krótko i na temat.

Czy nam sie to podoba czy nie, trzeba pamiętać że Stocki codziennie przyjmują dziesiątki nowych fotografów. z tej rzeczy nowych ludzi na stockach przetrwa może 3-4 %. i należy pracować tak aby znależć sie w tych kilku % fotografów którzy osiągną sukces.
A prawdopodobieństwo sukcesu wzrasta z umiejętnością uczenia sie na błędach innych. Kompletnie nie rozumiem po co pchać paluchy w drzwi. wczęsniej czy pożniej ktoś trzaśnie drzwiami i wtedy naprawdę zaboli.

a natarczywe mailowanie do supportu (np dwukrotne) w błahych sprawach to właśnie taki przypadek.
#20
Jeśli czegoś nie rozumiem - pytam!! Nikt nie mówi by pytać sześć razy o to samo! Jak poprawić błędy gdy trudno nam je pojąć.
Fotolia opisując powody odrzutu też nas legutko "zlewa" pisząc kilka formułkowych powodów... i wybierz sobie ten który Ci pasujeIcon_cheesygrin.
Masz dużo racji, ale to na pracy Fotografów zarabiają pracownicy FT. Stąd powinno im zależeć by pomóc podnosić poziom.
Można (ale czy trzeba?) w obliczu rzeczywistości (którą z dużą wiedzą Opisujesz) dać sobie spokój z pisaniem, ale jeśli kogoś coś na Fotolia wkurza...
Zgodzę się z Tobą jednak w tym, że pisanie z pretensjami o odrzut fotki nie ma sensu i też tego nie polecam
w


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 6 gości