Wypłata z Dreamstime
#31
No i doczekałem się , pieniądze wpłynęły do PP ale teraz z kolei mam tam status -"Trwa weryfikacja" i może potrwać do 72 h?
Wiecie o co chodzi i co oni tam weryfikują?
Odpowiedz
#32
No i już się wyjaśniła sprawa "weryfikacji"
Dostałem z PP maila żeby wyjaśnić co znaczy płatność dla"kuba" , bo tak zatytułował wpłatę Dreamstime.Zadzwoniłem do PP i wytłumaczyłem ze to mój nick w Dreamstime, to wystarczyło , następnego dnia odzyskałem pełną funkcjonalność konta i mogłem przelać wpłatę na swoje konto bankowe Icon_cheesygrin Icon_cheesygrin
Odpowiedz
#33
Wypłatę zleciłam 7 lipca - swoją najpierwszą - i czekałam na środę z utęsknieniem. Środa przyszła a wypłata nie.
A u Was wypłaty się już pojawiły? Ja mam ciągle status w oczekiwaniu :/
Odpowiedz
#34
Czy to normalne, że od 7go do teraz nie mam wypłaty z DT? To już 10 dni w tym 7 roboczych. Napisałam do nich maila dziś.
Odpowiedz
#35
(2016-07-17, 12:56:30)Claudia napisał(a): Czy to normalne, że od 7go do teraz nie mam wypłaty z DT? To już 10 dni w tym 7 roboczych. Napisałam do nich maila dziś.

Po wysłaniu żądania powinnaś dostać potwierdzenie na @.
Tytuł : Request payment,
o treści :
Hello,

This is an automated notification that you have requested payment.

This request will be reviewed in a matter of days and the money will be sent according to the method you have chosen.

Dostałaś coś takiego?
Edit: Z reguły pieniądze od Dreamstime pojawiaja się bardzo szybko, max do tygodnia czasu. W tym miesiącu też szybko było, mimo, że wysyłałem żądanie z innej lokalizacji i poprosili w dodatkowym mailu o potwierdzenie czy ja to ja Smile
Odpowiedz
#36
rpd dziękuję za odpowiedź. Skasowałam tą wypłatę., bo zleciłam ją nie z opcji "wypłać pieniądze" tylko z działu Finanse, więc może to dlatego coś się zawiesiło.
Kaska wróciła mi na konto. Zrobiłam wypłatę jeszcze raz i czekam na maila. W dalszych krokach pisze mi na Dreamstime "Please select a credit value in [1,0.00]$ interval. Your value is incorrect!" - nie wiem o co chodzi :/
Wypłata teraz znowu jest oczekująca.
A maila nie ma jak na razie.
Odpowiedz
#37
(2016-07-18, 13:00:57)Claudia napisał(a): rpd dziękuję za odpowiedź. Skasowałam tą wypłatę., bo zleciłam ją nie z opcji "wypłać pieniądze" tylko z działu Finanse, więc może to dlatego coś się zawiesiło.
Kaska wróciła mi na konto. Zrobiłam wypłatę jeszcze raz i czekam na maila. W dalszych krokach pisze mi na Dreamstime "Please select a credit value in [1,0.00]$ interval. Your value is incorrect!" - nie wiem o co chodzi :/
Wypłata teraz znowu jest oczekująca.
A maila nie ma jak na razie.

Musisz wpisac ile kasy chcesz wyplacic, moze wpisalas za duzo albo zle dalas kropke /przecinek. Przecinkiem odziela sie tysiace, kropka centy
Odpowiedz
#38
Wcale nie wpisywałam, bo nie widziałam takiej opcji nawet :/ Czyli jeszcze raz skasuję wypłatę i zrobię ją od nowa, bo może coś przeoczyłam. Dziękuję yuma2 Smile

edit. ok, kwota była na początku, potem przejście do wpisania na jakie konto ma iść kaska. Teraz na pewno wszystko jest dobrze.
Odpowiedz
#39
(2016-07-18, 13:18:22)Claudia napisał(a): Wcale nie wpisywałam, bo nie widziałam takiej opcji nawet :/ Czyli jeszcze raz skasuję wypłatę i zrobię ją od nowa, bo może coś przeoczyłam. Dziękuję yuma2 Smile

edit. ok, kwota była na początku, potem przejście do wpisania na jakie konto ma iść kaska. Teraz na pewno wszystko jest dobrze.

https://www.dreamstime.com/request_payment.php
stąd masz zażądać wypłaty.
Odpowiedz
#40
Juuupik Icon_cheesygrin Udało się, przyszedł email i potwierdziłam płatność Icon_cheesygrin Bardzo Wam dziękuję za pomoc Smile
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości