2011-11-04, 13:55:36
Przy handlu w sieci credit card rejected znaczy tyle, że nie udało się pobrać pieniędzy za transakcję - to nie musi znaczyć, że ktoś zrezygnował z zakupu, powody mogą być inne - brak środków, błąd techniczny, karta zastrzeżona przed obciążeniem itd.
To trochę podobne do zakupu w sklepie - jak kasjerka mówi "karta nie przechodzi", nie ma zlituj się. Z jedną istotną różnicą. Przypuszczam, że agencja ma numer karty kilenta i nie czeka na zaakceptowanie każdej indywidualnej transakcji, tylko jak klient klika że kupuje, cena jest dopisywana do jego rachunku, zdjęcie wydawane natychmiast - a obciążenie karty następuje później. No i jak się nie uda karty obciążyć, to jesteśmy w plecy. To może, ale nie musi być celowe działanie kupującego.
To trochę podobne do zakupu w sklepie - jak kasjerka mówi "karta nie przechodzi", nie ma zlituj się. Z jedną istotną różnicą. Przypuszczam, że agencja ma numer karty kilenta i nie czeka na zaakceptowanie każdej indywidualnej transakcji, tylko jak klient klika że kupuje, cena jest dopisywana do jego rachunku, zdjęcie wydawane natychmiast - a obciążenie karty następuje później. No i jak się nie uda karty obciążyć, to jesteśmy w plecy. To może, ale nie musi być celowe działanie kupującego.