2010-02-11, 23:10:14
(2010-02-11, 21:56:26)kaczor58 napisał(a): Czegoś tu nie kumam. Swoich obrotów i sprzedaży w ten sposób chyba nie chronią?
w
Czego nie kumasz? Klasyczna walka o rynek, ekspansja iS/Getty na segment subskrypcyjny.
SS ma subskrypcje a marzy o Pay as you go (wiec nabyl Bigstocka), a iS/Getty na odwrot (wiec buduje PP).
Kto ma obydwa modele sprzedazy ten zgarnia calosc i rzadzi swiatem.
Spokojna glowa, ze tylko czesc kontentu pokryje sie w iS i agencjach PP. Foty dobrze sie sprzedajace w iS nigdy nie trafia do PP z jednej prostej przyczyny: Nikt o zdrowych zmyslach nie udostepni swoich bestsellerow, ani nawet sredniakow za 5% czy 10% ceny.
No i roznica klienteli: w iS 99,9% to placacy za sztuke, w agencjach partnerskich- abonament.
Malo prawdopodobne, aby klient wypatrzyl to samo zdjecie w iS i w ag. partnerskiej, wykupil tam miesieczny abonament, zeby ta jedna fotke kupic taniej.
I na odwrot, kto ma abonament w partnerskich, raczej nie pojdzie kupowac na sztuki w iS.