2018-11-26, 16:58:41
(2018-11-26, 15:24:00)maccio napisał(a): Wiecie może, czy support Fotolii działa jeszcze? Napisałem wiadomość 20 dni temu i cisza, tylko informacja: Status Prosimy czekać, wkrótce odpowiemy na Twoje pytanie.
Jak widać dla tych co się nie skarzą na forum odpisują szybko i uprzejmie .
Przy tej okazji chcę "upchnąć" info o znikających fotkach po zaakceptowaniu. Okazało się, że nie mam omamów ...poniżej przetłumaczona treść mojej korespondencji z czwartku ubiegłego tygodnia:
Drogi StaryNovy,
Dziekuje za Twoj email.
Twoje pliki są teraz online.
Bardzo mi przykro, to błąd, który dotyczy wszystkich autorów, a nasz zespół IT jest tego świadomy.
Niestety, jedyne, co mogę teraz zasugerować, to po przesłaniu ogromnej partii zdjęć wysłanej do nas wiadomość, aby sprawdzić, czy wszystkie treści dotarły do serwera, a my go aktywujemy.
Przepraszam, wiem, że to bardzo niewygodne.
Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz zaktualizować swoją sprawę, po prostu odpowiedz na tego e-maila.
Z poważaniem,
Michelle Haarhoff
Relacje z dostawcami Adobe
Twoje zapytanie:
Moje zdjęcia po akceptacji nie są dostępne dla klientów.
Dobry dzień.
Mam problem (po raz trzeci!).
Niektóre z moich obrazów (23................................) kilka dni po akceptacji nie są widoczne dla kupujących (ani na podstawie słów kluczowych ani opisu) i nie można ich znaleźć w moim portfolio: https: / /stock.adobe.com/en/................
Chciałbym wyjaśnić ich status.
To już trzecia sytuacja, zamiast skupiać się na kolejnych zdjęciach, liczę i szukam swoich zdjęć na stronie Adobe Stock!
Czy mogę prosić o szersze wyjaśnienie, czy dotyczy to tylko mojego konta?
Czy sytuacja się powtórzy i zawsze sprawdzam, czy wszystkie zaakceptowane zdjęcia docierają do klientów?
Pozdrawiam, licząc na rzeczową odpowiedź na mój problem.
StaryNovy.