2009-03-20, 22:20:24
Wydaje mi się, że wielkość ta nie ma znaczenia, jeśli chodzi o pozycjonowanie fotek, ale moim zdaniem na podstawie tego stosunku można wyciągnąć ciekawe wnioski na temat „jakości i tematyki” zdjęcia.
Duża ilość podglądów świadczy o tym, że tematyka fotki jest dobrze trafiona, bo ludzie się zdjęciem interesują. Mała ilość, może świadczyć o złej tematyce (z tym ciężko już coś zrobić), ale może świadczyć również stosunek źle dobranych słowach kluczowych lub kategoriach (nad tym można popracować).
Z drugiej strony, duża ilość sprzedaży świadczy oczywiście o tym czy zdjęcie się podoba ludziom, którzy zdecydowali się zajrzeć do naszego porfolio.
Jeśli stosunek jest duży np. 1000/1 świadczy to niestety źle o naszym warsztacie, bo pomimo tego, że fotka jest często oglądana prawie nikt jej nie kupuje.
Duża ilość podglądów świadczy o tym, że tematyka fotki jest dobrze trafiona, bo ludzie się zdjęciem interesują. Mała ilość, może świadczyć o złej tematyce (z tym ciężko już coś zrobić), ale może świadczyć również stosunek źle dobranych słowach kluczowych lub kategoriach (nad tym można popracować).
Z drugiej strony, duża ilość sprzedaży świadczy oczywiście o tym czy zdjęcie się podoba ludziom, którzy zdecydowali się zajrzeć do naszego porfolio.
Jeśli stosunek jest duży np. 1000/1 świadczy to niestety źle o naszym warsztacie, bo pomimo tego, że fotka jest często oglądana prawie nikt jej nie kupuje.